8 Komponente mrežnog upravljanja 8.1 SMI (Structure of Management Information) SMI (Structure of Management Information) predstavlja jezik koji se koristi za definisanje upravljačkih informacija koje se nalaze u upravljanom mrežnom entitetu. Ovakav jezik je neophodan … Opširnije
U vreme kada tržišta postaju prezasićena, a konkurencija sve oštrija, nije više lako privući, a još manje zadržati klijenta. I to ne bilo kakvog, već probirljivog i pomalo razmaženog kupca. Veća briga o klijentima i … Opširnije
Komponente CRM rešenja CRM je rešenje za rad s klijentima koje osigurava alate i mogućnosti koje su potrebne za stvaranje i jednostavno održavanje jasne slike o klijentima, od prvog kontakta do kupovine bankarskih proizvoda i … Opširnije
U ovom delu saznajte kako da zaštitite svoj računar od virusa. Koje sve kriterijume bi trebalo da ispoštujete prilikom instaliranja i odabira antivirusnih programa. Koje provere treba primeniti na elektronskoj pošti sa prilozima i nakon … Opširnije
12. Oblasti na koje će Cloud najviše uticati Prema istraživanju Svetskog Ekonomskog Foruma, budućnost ovog poslovnog modela je zaista svetla zbog činjenice i predviđanja mnogih načina upotrebe, kako u poslovnom okruženju, tako i u mnogim … Opširnije
Arhitektura biometrijskih sistema U današnje vreme razmatramo distribuirane biometrijske arhitekture za verifikaciju s nekoliko pristupnih tačaka na kojima korisnici određene populacije mogu biti biometrijski verifikovani i eventualno autorizovani da poseduju određenu privilegiju. U nekim slučajevima … Opširnije
Nastanak ovog poslovnog koncepta i samog termina vezuje se za poslednju deceniju, a njegov značajniji razvoj i prihvatanje od strane šire informatičke zajednice desio se tek u poslednjih 4-5 godina. Kao relativno nova disciplina, Cloud … Opširnije
6 Mehanizmi upravljanja mrežom Osnovni mehanizmi upravljanja mrežom su: mehanizmi monitoringa, mehanizmi instrumentacije i mehanizmi konfigurisanja. 6.1 Mehanizmi monitoringa Monitoring je dobijanje vrednosti karakteristika od kraja do kraja, kao i karakteristika po linku i po … Opširnije
Microsoft Dynamics Upravljanje odnosima s kupcima (CRM) postalo je neizostavan deo savremenog poslovanja. To je strategija preduzeća koja je u središte postavila klijenta, partnera. Zasniva se na integrisanom upravljanju tržištem, prodaji i izvođenju usluga za … Opširnije
Da li ste se nekad zapitali zašto je vaš kućni računar meta za uljeze? Da li svi od nas imaju određene podatke na računaru koje neželimo da drugi vide? Da li imamo zapamćene šifre na … Opširnije