Tri sijalice

Tri sijalice su postavljene tako da formiraju trougao. Svaka od njih može biti uključena ili isključena, i svaka funkcioniše po narednom pravilu: 1. Ako su njene susedne sijalice u međusobno suprotnom stanju, data sijalica će … Опширније

Опширније

Aukcije na internetu

Istorija aukcija Reč aukcija potiče od latinske reči augeo što znači podižem, povećavam. Aukcije datiraju još od 500-te godine P.N.E. Primera za to ima na pretek. Na primer, u Babilonu su se svake godine održavale … Опширније

Опширније

Pauk na Internetu

Poznata narodna izreka „Pauk na vezi“ prilično čudno zvuči. Malo manje je čudno za slona jer o tome bar postoji dečja pesma „dal’ slon telefonira il’ telefon slonira“. A tek „pauk na Internetu“? To znači … Опширније

Опширније

Ekspertni sistemi (2.)

Analogija sa čovekovim načinom rešavanja problema Da bi se uspostavile analogije sa čovekovim načinom rešavanja problema, potrebno je odgovoriti na sledeća pitanja: • Šta je pozajmljeno od čoveka u izradi ekspertnih sistema? • Koje su … Опширније

Опширније

Ekspertni sistemi (1.)

Pod ekspertnim sistemima podrazumeva se uspostavljanje unutar računara dela veštine nekog eksperta koji se bazira na znanju i u takvom obliku da sistem može da ponudi inteligentan savet ili da preuzme inteligentnu odluku o funkciji … Опширније

Опширније

CRM u bankarstvu (5.)

Microsoft Dynamics Upravljanje odnosima s kupcima (CRM) postalo je neizostavan deo savremenog poslovanja. To je strategija preduzeća koja je u središte postavila klijenta, partnera. Zasniva se na integrisanom upravljanju tržištem, prodaji i izvođenju usluga za … Опширније

Опширније

CRM u bankarstvu (3.)

Arhitektura CRM-a Usvajanje sistema CRM u banci zahteva zajednički rad na tri područja: organizacionom, operativnom i analitičkom . Svako područje obuhvata deo jedne poslovne aktivnosti, koja za izvršenje zahteva podršku informacionih rešenja. Za uspešno korišćenje … Опширније

Опширније

CRM u bankarstvu (4.)

Orijentacija ka korisniku CRM je u tesnoj vezi s marketingom. Kompletna strategija i aktivnosti usaglašene su sa aktivnostima marketinga, prodaje i brigom o korisnicima. Pri tome se maksimiziraju efekti same interakcije. Briga o klijentima banke … Опширније

Опширније