Orijentacija ka korisnikuCRM je u tesnoj vezi s marketingom. Kompletna strategija i aktivnosti usaglašene su sa aktivnostima marketinga, prodaje i brigom o korisnicima. Pri tome se maksimiziraju efekti same interakcije.Briga o klijentima bankeDruga grana po … Opširnije
Komunikacija s klijentimaKomunikacija s klijentima i ono što oni žele, kao i način na koji žele da dobiju neki proizvod banke, ključ je za podsticanje modela isporuke usluga. Komunikacione tehnologije i CRM aplikacije postaju bliže … Opširnije
U vreme kada tržišta postaju prezasićena, a konkurencija sve oštrija, nije više lako privući, a još manje zadržati klijenta. I to ne bilo kakvog, već probirljivog i pomalo razmaženog kupca. Veća briga o klijentima i … Opširnije
Komponente CRM rešenjaCRM je rešenje za rad s klijentima koje osigurava alate i mogućnosti koje su potrebne za stvaranje i jednostavno održavanje jasne slike o klijentima, od prvog kontakta do kupovine bankarskih proizvoda i postprodajnih … Opširnije
Microsoft DynamicsUpravljanje odnosima s kupcima (CRM) postalo je neizostavan deo savremenog poslovanja. To je strategija preduzeća koja je u središte postavila klijenta, partnera. Zasniva se na integrisanom upravljanju tržištem, prodaji i izvođenju usluga za klijente, … Opširnije
Arhitektura CRM-aUsvajanje sistema CRM u banci zahteva zajednički rad na tri područja: organizacionom, operativnom i analitičkom . Svako područje obuhvata deo jedne poslovne aktivnosti, koja za izvršenje zahteva podršku informacionih rešenja. Za uspešno korišćenje CRM … Opširnije