Pecanje (eng. Phishing) je vid prevare na internetu koja ima za cilj krađu informacija kao što su vaše korisničko ime ili lozinka za pristup nekoj internet stranici, broj kreditne kartice ili neke druge lične podatke. … Opširnije
Tri sijalice su postavljene tako da formiraju trougao. Svaka od njih može biti uključena ili isključena, i svaka funkcioniše po narednom pravilu: 1. Ako su njene susedne sijalice u međusobno suprotnom stanju, data sijalica će … Opširnije
Istorija aukcija Reč aukcija potiče od latinske reči augeo što znači podižem, povećavam. Aukcije datiraju još od 500-te godine P.N.E. Primera za to ima na pretek. Na primer, u Babilonu su se svake godine održavale … Opširnije
Pod ekspertnim sistemima podrazumeva se uspostavljanje unutar računara dela veštine nekog eksperta koji se bazira na znanju i u takvom obliku da sistem može da ponudi inteligentan savet ili da preuzme inteligentnu odluku o funkciji … Opširnije
Analogija sa čovekovim načinom rešavanja problema Da bi se uspostavile analogije sa čovekovim načinom rešavanja problema, potrebno je odgovoriti na sledeća pitanja: • Šta je pozajmljeno od čoveka u izradi ekspertnih sistema? • Koje su … Opširnije
Arhitektura CRM-a Usvajanje sistema CRM u banci zahteva zajednički rad na tri područja: organizacionom, operativnom i analitičkom . Svako područje obuhvata deo jedne poslovne aktivnosti, koja za izvršenje zahteva podršku informacionih rešenja. Za uspešno korišćenje … Opširnije
Orijentacija ka korisniku CRM je u tesnoj vezi s marketingom. Kompletna strategija i aktivnosti usaglašene su sa aktivnostima marketinga, prodaje i brigom o korisnicima. Pri tome se maksimiziraju efekti same interakcije. Briga o klijentima banke … Opširnije
Komunikacija s klijentima Komunikacija s klijentima i ono što oni žele, kao i način na koji žele da dobiju neki proizvod banke, ključ je za podsticanje modela isporuke usluga. Komunikacione tehnologije i CRM aplikacije postaju … Opširnije
U vreme kada tržišta postaju prezasićena, a konkurencija sve oštrija, nije više lako privući, a još manje zadržati klijenta. I to ne bilo kakvog, već probirljivog i pomalo razmaženog kupca. Veća briga o klijentima i … Opširnije