Pecanje na internetu

Pecanje (eng. Phishing) je vid prevare na internetu koja ima za cilj krađu informacija kao što su vaše korisničko ime ili lozinka za pristup nekoj internet stranici, broj kreditne kartice ili neke druge lične podatke. … Opširnije

Opširnije

Tri sijalice

Tri sijalice su postavljene tako da formiraju trougao. Svaka od njih može biti uključena ili isključena, i svaka funkcioniše po narednom pravilu: 1. Ako su njene susedne sijalice u međusobno suprotnom stanju, data sijalica će … Opširnije

Opširnije

Aukcije na internetu

Istorija aukcija Reč aukcija potiče od latinske reči augeo što znači podižem, povećavam. Aukcije datiraju još od 500-te godine P.N.E. Primera za to ima na pretek. Na primer, u Babilonu su se svake godine održavale … Opširnije

Opširnije

Ekspertni sistemi (1.)

Pod ekspertnim sistemima podrazumeva se uspostavljanje unutar računara dela veštine nekog eksperta koji se bazira na znanju i u takvom obliku da sistem može da ponudi inteligentan savet ili da preuzme inteligentnu odluku o funkciji … Opširnije

Opširnije

Izvestaj sa Hackathon takmičenja

Timovi sa RAFa: · Infinity: Miloš Biljanović, Dejan Pekter, Uroš Joksimović, Oroš Jozef · Tanja Vetrović Panković (3 mesto): Nikola Stoiljković · Mićko the Komplajler (bez nagrade): Nikola Smiljković, Dimitrije Dimić Nordeus Hackathon je takmičenje … Opširnije

Opširnije

Ekspertni sistemi (2.)

Analogija sa čovekovim načinom rešavanja problema Da bi se uspostavile analogije sa čovekovim načinom rešavanja problema, potrebno je odgovoriti na sledeća pitanja: • Šta je pozajmljeno od čoveka u izradi ekspertnih sistema? • Koje su … Opširnije

Opširnije

CRM u bankarstvu (3.)

Arhitektura CRM-a Usvajanje sistema CRM u banci zahteva zajednički rad na tri područja: organizacionom, operativnom i analitičkom . Svako područje obuhvata deo jedne poslovne aktivnosti, koja za izvršenje zahteva podršku informacionih rešenja. Za uspešno korišćenje … Opširnije

Opširnije

CRM u bankarstvu (4.)

Orijentacija ka korisniku CRM je u tesnoj vezi s marketingom. Kompletna strategija i aktivnosti usaglašene su sa aktivnostima marketinga, prodaje i brigom o korisnicima. Pri tome se maksimiziraju efekti same interakcije. Briga o klijentima banke … Opširnije

Opširnije

CRM u bankarstvu (2.)

Komunikacija s klijentima Komunikacija s klijentima i ono što oni žele, kao i način na koji žele da dobiju neki proizvod banke, ključ je za podsticanje modela isporuke usluga. Komunikacione tehnologije i CRM aplikacije postaju … Opširnije

Opširnije

CRM bankarstvu (1.)

U vreme kada tržišta postaju prezasićena, a konkurencija sve oštrija, nije više lako privući, a još manje zadržati klijenta. I to ne bilo kakvog, već probirljivog i pomalo razmaženog kupca. Veća briga o klijentima i … Opširnije

Opširnije