Tri sijalice

Tri sijalice su postavljene tako da formiraju trougao. Svaka od njih može biti uključena ili isključena, i svaka funkcioniše po narednom pravilu:1. Ako su njene susedne sijalice u međusobno suprotnom stanju, data sijalica će ostati … Opširnije

Opširnije

Aukcije na internetu

Istorija aukcijaReč aukcija potiče od latinske reči augeo što znači podižem, povećavam. Aukcije datiraju još od 500-te godine P.N.E. Primera za to ima na pretek. Na primer, u Babilonu su se svake godine održavale aukcije … Opširnije

Opširnije

Pauk na Internetu

Poznata narodna izreka „Pauk na vezi“ prilično čudno zvuči. Malo manje je čudno za slona jer o tome bar postoji dečja pesma „dal’ slon telefonira il’ telefon slonira“. A tek „pauk na Internetu“? To znači … Opširnije

Opširnije

Ekspertni sistemi (2.)

Analogija sa čovekovim načinom rešavanja problemaDa bi se uspostavile analogije sa čovekovim načinom rešavanja problema, potrebno je odgovoriti na sledeća pitanja:• Šta je pozajmljeno od čoveka u izradi ekspertnih sistema?• Koje su misaone aktivnosti eksperta … Opširnije

Opširnije

Ekspertni sistemi (1.)

Pod ekspertnim sistemima podrazumeva se uspostavljanje unutar računara dela veštine nekog eksperta koji se bazira na znanju i u takvom obliku da sistem može da ponudi inteligentan savet ili da preuzme inteligentnu odluku o funkciji … Opširnije

Opširnije

Izvestaj sa Hackathon takmičenja

Timovi sa RAFa:· Infinity: Miloš Biljanović, Dejan Pekter, Uroš Joksimović, Oroš Jozef· Tanja Vetrović Panković (3 mesto): Nikola Stoiljković· Mićko the Komplajler (bez nagrade): Nikola Smiljković, Dimitrije DimićNordeus Hackathon je takmičenje koje organizuje kompanija Nordeus … Opširnije

Opširnije

CRM u bankarstvu (4.)

Orijentacija ka korisnikuCRM je u tesnoj vezi s marketingom. Kompletna strategija i aktivnosti usaglašene su sa aktivnostima marketinga, prodaje i brigom o korisnicima. Pri tome se maksimiziraju efekti same interakcije.Briga o klijentima bankeDruga grana po … Opširnije

Opširnije

CRM u bankarstvu (2.)

Komunikacija s klijentimaKomunikacija s klijentima i ono što oni žele, kao i način na koji žele da dobiju neki proizvod banke, ključ je za podsticanje modela isporuke usluga. Komunikacione tehnologije i CRM aplikacije postaju bliže … Opširnije

Opširnije

CRM bankarstvu (1.)

U vreme kada tržišta postaju prezasićena, a konkurencija sve oštrija, nije više lako privući, a još manje zadržati klijenta. I to ne bilo kakvog, već probirljivog i pomalo razmaženog kupca. Veća briga o klijentima i … Opširnije

Opširnije