Na početku razvoja umrežavanja, kada su računarske mreže bile primitivno sredstvo za istraživanje, a ne infrastruktura od presudnog značaja za svakodnevni rad miliona ljudi, o „upravljanju mrežom“ nije bilo ni govora. Kad god bi se … Opširnije
Konstanto smo suočeni sa činjenicom da se industrijska društva ubrzanim tempom pretvaraju u društva koja su zavisna od informacija. Kompjuterski sistemi koji su se ranije koristili odvojeno, pri čemu je svaki imao svoju funkciju, danas … Opširnije
7 Razmatranje arhitektureProces upravljanja mrežom sastoji se iz:izbora karakteristika svakog tipa mrežnog uređaja koje treba pratiti/upravljati;instrumentacije mrežnih uređaja (ili dodavanje grupe uređaja) za prikupljanje svih potrebnih podataka;procesiranje dobijenih rezultata da bismo ih prikazali, uskladištili i/ili … Opširnije
4 Funkcije upravljanja mrežomUpravljanje mrežom sastoji se od skupa funkcija za kontrolu, planiranje, raspodelu, razvoj, koordinisanje i kontrolisanje mrežnih resursa. Upravljanje mrežom može da bude zbunjujuće za početnike. Po svojoj prirodi, ova oblast podrazumeva ogromnu … Opširnije
Zemlje koje primenjuju biometrijuSjedinjene Američke DržaveVlada SAD postala je veliki zagovornik biometrije zbog povećanog straha od terorizma još od 11. septembra 2001. godine.Federalni biro trenutno troši milijardu dolara da napravi novu biometrijsku bazu podataka u … Opširnije
10 Aplikacije za upravljanje računarskim mrežamaNa tržištu postoji veliki broj aplikacija i alata koji koriste ili se baziraju na SNMP protokolu. Da bi se stekao utisak o vrstama raspoloživih SNMP aplikacija, mogu se koristiti podele … Opširnije
Acrobat sada dozvoljava menjanje i dodavanje teksta na licu mesta (čak i da nemate iste fontove na svom sistemu) kao i zamenjivanje grafike (automatski se usklađuje veličina). Ura! Kad bih morao da rezimiram promene u … Opširnije
Arhitektura CRM-aUsvajanje sistema CRM u banci zahteva zajednički rad na tri područja: organizacionom, operativnom i analitičkom . Svako područje obuhvata deo jedne poslovne aktivnosti, koja za izvršenje zahteva podršku informacionih rešenja. Za uspešno korišćenje CRM … Opširnije
3 Model upravljanja mrežomPostoje tri različita pristupa implementacije upravljačkog rešenja:izolovani pristup;koordinisani pristup;integrativni pristup.Slika 2: Model upravljanja mrežomKod izolovanog pristupa, izolovani alati kreiraju se za svaki upravljački problem. Alati rade nezavisno jedan od drugog na osnovu … Opširnije
Orijentacija ka korisnikuCRM je u tesnoj vezi s marketingom. Kompletna strategija i aktivnosti usaglašene su sa aktivnostima marketinga, prodaje i brigom o korisnicima. Pri tome se maksimiziraju efekti same interakcije.Briga o klijentima bankeDruga grana po … Opširnije