Енглески језик 4

Граматика (напредни ниво). Припрема за TOEFL тест. Литература на енглеском језику. Општи језик и језик струке.  Улога примењене уметности у новој  интегрисаној  уметности. Библиотеке.  Утицај  примењене уметности на квалитет живота. Рекламирање, савремени токови у примењеној … Опширније

Опширније

Веб програмирање

Циљ предмета Упознавање са основама мрежног и веб програмирања, HTTP протокола, frontend (кориснички део) и backend (серверски део) програмирања. Познавање мрежног програмирања, врста протокола за комуникацију, њихових карактеристика. Разумевање динамичког креирања веб садржаја, појма сесије … Опширније

Опширније

Симболичко рачунање

Појмовно одређење симболичког рачунања. Математичка основа симболичког рачунања. Пресликавања и релације, стабло израза. Симболички израз као структура података. Канонички запис израза и концепт симплификације. Преглед софтверских алата за рачунарску алгебру. Mathematica, Matlab, Сyмболиц Тоолбоx. Парадигме симболичког програмирања. … Опширније

Опширније

Музичка продукција 1

Циљ и исход предмета Упознавање са првим степеном музичке продукције. Музичка продукција 1 је осмишљена као увод у проблематику снимања звука у студијском окружењу. Познавање процеса снимања. Разумевање кључних разлика између микрофона. Оспособљавање за поставку … Опширније

Опширније

Дизајн и анализа алгоритама

Циљ и исход предмета Стицање знања из дизајна и анализе алгоритама. Студент је у стању да у даљем образовању у стручним предметима решава алгоритамске проблеме. Зна да користи основне и сложеније структуре података и алгоритме. … Опширније

Опширније

Интелигентни системи

Циљ и исход предмета Упознавање са идејама које су се појавиле током истраживања и развоја у вештачкој интелигенцији у току њеног педесетогодишњег развоја, а кроз уједињавајућу идеју интелигентног агента. Разумевање начина изградње вештачко-интелигентних ентитета. По … Опширније

Опширније

Дизајн мултимедија

Дизајн у окружењу интерактивних медија; Технике и методе у процесу израде интерактивних мултимедијалних презентација; Мултимедијалано у уметности и теорији уметности; Дигитална уметност; Интерактивност; Internet; Учење на даљину; Интерактивне рачунарске игрице; Системи репрезентације у дизајну и … Опширније

Опширније

Генетски алгоритми

Циљ и исход предмета Сагледавање места генетских алгоритама међу традиционалним и новим методама оптимизације. Оспособљавање за коришћење бинарних и континуалних генетских алгоритама. Упознавање са најважнијим парадигматичким применама бинарних и континуалних генетских алгоритама. По завршетку курса, … Опширније

Опширније

Монтажа видео записа

Теоријска настава: Увод. Основни појмови и елементи монтаже. Развој монтаже. Сценарио у процесу монтаже. Увод у рачунарске системе који се примењују у процесу монтаже. Упознавање са окружењем и видео форматима. Упознавање са програмом Adobe Премиер … Опширније

Опширније

Универзални дизајн

Теоријска настава: Историја дизајна. Увод у основне појмове. Дизајн око нас. Употребни универзални дизајн. Функција, форма, склад и златни пресек. Људске потребе, истраживање тржишта и статистике. Економска исплативост. Упознавање са неопходношћу да сваки дизајн мора … Опширније

Опширније