Mart, 2012. Nenad Božidarević, student Računarskog fakulteta, odlazi u centralu Facebook-a na praksu. Krajem leta američki tim iz Facebook-a je kontaktirao Nenada Božidarevića, pošto su uočili njegov tim na takmičenju Bubble Cup. Predloženo mu je … Opširnije
Mart, 2011. Grupa od šest mladih i talentovanih informatičara iz Srbije, od kojih su pet svršeni ili sadašnji studenti Računarskog fakulteta, dobila je priliku da se zaposli u Facebook-u. Njihov rad u Wowd-u, naročito deo … Opširnije
Februar, 2011. Miloš Stanković, student četvrte godine Računarskog fakulteta, osvojio je prvo mesto na AI Olympics takmičenju, u kategoriji Crafting Quest 2. RAF su predstavljali i studenti druge godine Vanja Petrović Tanković i Nenad Božidarević, … Opširnije
Oktobar, 2010. Testiranje softvera je već više godina, pa i decenija, ustanovljeno kao naučna, ali i inženjerska disciplina. Radi kontrole učinka u procesu testiranja softvera, uz obraćanje pažnje na uložen trud i resurse, neophodno je … Opširnije
Oktobar, 2010. Challenge24 je takmičenje koje je jedinstveno po tome što se radi 24 sata bez prestanka. Zadaci su vrlo interesantni i izazovni, tako da i tih 24 sata prođe brzo. Takođe je specifično po … Opširnije
Septembar, 2009. U konkurenciji svih fakulteta u Srbiji na kojima se izučava računarstvo, dve ekipe Računarskog fakulteta osvojile su drugo i treće mesto na upravo završenom finalu takmičenja „Bubble cup 2009“, koje organizuje Microsoft developer … Opširnije
Mart, 2009. Uroš Delić, student druge godine Računarskog fakulteta i treće godine Fizičkog fakulteta, provešće tri i po meseca na usavršavanju na Masačusetskom institutu za tehnologiju MIT, koji je među par najboljih univerziteta na svetu. Uroš će raditi u grupi prof. … Opširnije
Mart, 2009. Royal Air Force, tim Računarskog fakulteta koji čine Maja Kabiljo, Relja Petrović i Igor Kabiljo, plasirao se u finale takmičenja „Extreme Challenge – 24hours programming contest“: četvrti put za redom. U konkurenciji od … Opširnije
O projeku Igra je napravljena u XNA Game Studio 4.0, koji predstavlja integrisano razvojno okruženje za Microsoft Visual Studio za razvoj igara. Cilj igre je usavršavanje interakcije između virtuelnog i stvarnog sveta koristeći Wii kontroler. … Opširnije
O projektu Red Roll je multiplatformska igra inspirisana igrama poput Bounce-a, gde se nalazite u ulozi odskačuće loptice kojom treba da savladate prepreke i stignete do cilja. Pored nekih razlika u samom načinu igranja i … Opširnije