Cilj i ishod predmetaCilj izučavanja predmeta je sticanje bazičnih znanja u domenu teorije i prakse scenske arhitekture, tehnike i dizajna. Studenti saznaju načela scenskog dizajna. Osposobljavaju se za razumevanje i poređenje trendova u oblikovanju scenske … Opširnije
Cilj i ishod predmetaCilj učenja predmeta je da studenti ovladaju znanjima i operativnim sposobnostima za artikulaciju svojih autorskih filmskih ideja kao i da se upoznaju sa sistemom rada u filmskim produkcijama. Studenti razumeju proces proizvodnje … Opširnije
Cilj i ishod predmetaCilj je da studenti nauče ključne odrednice istorije umetnosti. Cilj je da poimaju razvojne linije i razumeju ukrštanja i prenošenja tendencija oblikovanja u kontekstu slikarstva, vajarstva i arhitekture. Studenti se uvode u … Opširnije
Cilj i ishod predmetaCilj izučavanja predmeta je sticanje bazičnih znanja u domenu teorije i prakse grafičkog dizajna, odnosno objašnjenje sredstava i načina rada u domenu grafičkog dizajna i industrijalizovane grafičke proizvodnje. Ishod učenja je saznanje … Opširnije
Cilj i ishod predmetaUpoznavanje sa konceptima naprednog programiranja aplikacija velikog obima (Enterprise aplikacija). Upoznavanje sa osnovnim konceptima na kojima se zasniva napredno Enterprise programiranje. Poznavanje osnovnih koncepata Enterprise aplikacija. Poznavanje višeslojnih aplikacija i uloga svakog … Opširnije
Cilj i ishod predmetaUputiti studente u osnove multimedijalnih računarskih sistema, prevashodno kao globalnih multimedijalnih platformi. Predmet Multimedijalni računarski sistemi 1 (uz predmet Dizajn i informacione tehnologije 2) treba da pruži znanja neophodna za realizaciju umetničkih … Opširnije
Cilj i ishod predmetaCilj učenja predmeta je da se studenti uvedu u oblast multimedijalnog dizajna putem analiziranja i praktične primene različitih odnosa slike, pokreta, zvuka, videa i teksta.Studenti razumeju proizvode koji su strukturisani kao multimediji i … Opširnije
Cilj i ishod predmetaCilj predmeta je da studenti ovladaju osnovnim teorijskim i praktičnim znanjima iz oblasti računarstva – u meri koja im omogućava realizaciju optimalnih dizajnerskih rešenja u širokom dijapazonu dizajnerskih aktivnosti. Insistira se na … Opširnije
Cilj i ishod predmetaStudenti se osposobljavaju za upotrebu klasičnih i savremenih medija ilustrovanja u kontekstu digitalne umetnosti. Predmet (kao izborni) daje mogućnost da studenti orijentisani ka ilustraciji steknu širi uvid u savremene tendencije ilustrovanja, i … Opširnije
Cilj i ishod predmetaCilj učenja predmeta je da se studenti upoznaju sa različitim alatima i postupcima 3D modelovanja, razvijanja UV mreže, teksturisanja, materijalizacije, virtuelne rasvete i renderinga.Studenti se upoznaju se sa fenomenom skulpture i sa metodama … Opširnije