Cilj i ishod predmeta Studenti treba da ovladaju projektovanjem enterijera (cilj je da razviju znanja stečena na osnovnim studijama, te da se osposobe za timski i interdisciplinaran rad). Treba da nauče faze projektovanja, odnosno da … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Motivisati i osposobiti studente za kreativnu (istraživačku i eksperimentalnu) praksu u animaciji. Obezbediti da studenti upotpune kapacitet estetskog rasuđivanja u vezi audiovizuelnih umetničkih formi. Studenti nauče da projektuju i realizuju inovativne … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Senzibilizirati studente na mogućnosti i značaj vizuelizacije podataka. Spremnost na korišćenje vizuelizacije radi prezentovanja proizvoljnih podataka, radi analize podataka i radi vizuelnog rudarenja podataka sa ciljem sintetizovanja novih saznanja. Sposobnost korišćenja … Opširnije
Cilj predmeta Upoznavanje sa osnovama akustike, manipulacijom audio materijala i osnovama elektroakustične muzike. Upoznavanje sa mogućnostima studijskog rada na multimedijalnim projektima. Na kraju procesa učenja a nakon ispunjenih predispitnih obaveza i položenog ispita, očekuje se … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Predmet ima za cilj da studente upozna sa savremenim metodama, softverskim konceptima i alatima za upravljanja tokovima znanja u organizaciji. Student je ovladao metodama, konceptima i softverskim alatima za upravljanje znanjem … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Sticanje znanja za primenu algoritama veštačke inteligencije i mašinskog učenja u analizi i obradi signala slike, vremenskih serija, video i audio, kao i biomedicinskih signala. Mogućnost analitike vilikih podataka koji se … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Upoznavanje studenata sa naprednim tehnikama obrade prirodnog jezika i ekstrakcije korisnog znanja iz nestruktuiranog teksta. Student je osposobljen da izabere i primeni odgovarajuću tehniku obrade prirodnog jezika u specifičnom domenu i … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Približiti studentima napredne, tj. novije teme iz domena koncipiranja multimedijalnih sistema – kako bi bili u stanju da aktivno i kritički projektuju, održavaju i koriste multimedijalne sisteme. Student zna kako da … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Usvajanje znanja iz naprednih tehnika i veština u analizi, sintezi, dizajnu i implementaciji naprednih algoritama i struktura podataka koišćenjem različitih paradigmi programiranja. Student ume da osmisli i upotrebi složenije algoritme i … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Sticanje praktičnih veština u korišćenju tehnologije računarstva u oblaku (cloud computing). Student je uspešno savladao korišćenje tehnologije računarstva u oblaku. Praktična nastava Pregled osnovnih pojmova računarstva u oblaku. Računarstvo u oblaku … Opširnije