Мултимедијални системи

Циљ и исход предмета Приближити студентима напредне, тј. новије теме из домена конципирања мултимедијалних система – како би били у стању да активно и критички пројектују, одржавају и користе мултимедијалне системе. Студент зна како да … Опширније

Опширније

Практикум из рачунарства у облаку

Циљ и исход предмета Стицање практичних вештина у коришћењу технологије рачунарства у облаку (cloud computing). Студент је успешно савладао коришћење технологије рачунарства у облаку. Практична настава Преглед основних појмова рачунарства у облаку. Рачунарство у облаку … Опширније

Опширније

Принципи програмирања

Циљ и исход предмета Усвајање знања из напредних техника и вештина у анализи, синтези, дизајну и имплементацији напредних алгоритама и структура података коишћењем различитих парадигми програмирања. Студент уме да осмисли и употреби сложеније алгоритме и … Опширније

Опширније

Агилни развој софтвера

Циљ и исход предмета Упознавање са принципима и кључним аспектима агилног приступа развоју софтвера. Студент разуме све кључне елементе агилног приступа развоју софтвера и у стању је да их примени на практичном примеру имплементација мањег … Опширније

Опширније

Пројектовање наменских система

Циљ и исход предмета Циљ предмета је стицање основних знања из области пројектовања и коришћења наменских рачунарских система. Студенти су  способни да разумеју и пројектују делове и целине наменских рачунарских система. Теоријска настава Архитектура микроконтролера … Опширније

Опширније

Софтвер наменских система

Циљ и исход предмета Стицање основних знања и овладавање практичним вештинама у развоју софтвера за наменске рачунарске системе. Студент је оспособљен да пројектује, имплементира, тестира и анализира перформансе софтвера наменског система. Теоријска настава Фазе у … Опширније

Опширније

Дизајн мултимедија

Циљ и исход предмета Унапредити знања стечена на основним академским студијама из домена 3D моделовања, анимације и интерактивне графике. Подстаћи студенте на истраживања у оквиру комерцијалних уметничких пројеката. Представити студентима могућности и начине употребе савремених … Опширније

Опширније

Дизајн виртуелног простора

Циљ и исход предмета Циљ учења предмета је да студенти овладају знањима и вештинама неопходним за развој тродимензионалног виртуелног простора, са посебним нагласком на развоју рачунарских игара и виртуелне стварности. Посредством напредних софтверских и хардверских … Опширније

Опширније

Поетика дигиталне уметности

Циљ и исход предмета Циљ учења предмета је да се студенти упознају са кључним одредницама и рецентним праксама (процедурама и исходима рада) у домену дигиталне уметности. Циљ је да сопствено стваралаштво оријентиушу према савременим формама … Опширније

Опширније

Мултимедијални рачунарски системи 2

Циљ и исход предмета Упутити студенте у функционисање сложенијих мултимедијалних рачунарских система, превасходно као глобалних мултимедијалних платформи. Предмет Мултимедијални рачунарски системи 2 (уз предмет Филм и мултимедија и предмет 3D анимација) треба да пружи знања … Опширније

Опширније