Mašinsko učenje

Cilj i ishod predmetaUpoznavanje sa algoritmima mašinskog učenja i osposobljavanje za rešavanje konkretnih problema korišćenjem tehnika mašinskog učenja. Poznavanje glavnog dela spektra tehnika mašinskog učenja. Razumevanje matrične postavke problema, definisanja kriterijumskih funkcija pomoću verovatnoća i … Opširnije

Opširnije

Razvoj mobilnih aplikacija

Cilj i ishod predmetaUsvajanje teoretskog znanja i praktičnih veština potrebnih za kreiranje aplikacija zasnovanih na Android platformi. Student razume i sposoban je da implementira sve ključne koncepte, tehnologije i šablone dizajna neophodne za kreiranje skalabilnih, … Opširnije

Opširnije

Interakcija čovek računar

Modelovanje interakcije čoveka i računara. Fitov zakon. Gijarov model. Projektovanje korisničkog interfejsa. Početni dizajn interfejsa i razvojni ciklus interfejsa. Paradigme minimalnosti, strukturalnosti, konzistentnosti i tolerancije. Navigacija u aplikacijama. Prostorni raspored elemenata interfejsa. Akcije i komande. … Opširnije

Opširnije

Engleski jezik 2

Zamenice, pasiv, kondicionali, prilozi, predlozi, gerund i infinitiv, indirektan govor, tekstovi iz oblasti dizajna. Uočavanje odnosa između opšteg jezika i jezika za posebne namene. Rad kroz projekte u kojima se uočavaju zajedničke karakteristike umetničkog mišljenja … Opširnije

Opširnije

Engleski jezik 3

Gramatika: tense consolidation, passive 2, conditionals and if sentences, unreal tenses and subjunctive, Strategic Planning (TOC). Opšti jezik i jezik struke. Kaligrafija, izgled štampanih materijala, plakat, struktura i sloboda dizajna, digitalna ilustracija, nameštaj, tretman svetlosti … Opširnije

Opširnije

Engleski jezik 1

Osnove o samom jeziku, jezičkim nivoima: fonetska, morfološka i sintaksička pravila; građenje i upotreba vremena; modeli; imenice; pridevi; članovi; razlike između britanskog i američkog engleskog, rad na temama iz oblasti istorije umetnosti, pojedinačnih vrsta umetnosti … Opširnije

Opširnije

Master rad

Završni rad treba da sadrži autorska dela iz neke od navedenih oblasti: (1) računarska animacija, (2) interaktivni dizajn, (3) ilustracija (u domenu softverski generisanih 3D ili 2D objekata), (4) dizajn grafičkih medija. Broj autorskih dela, … Opširnije

Opširnije

Savremene WEBtehnologije

Internet i web infrastruktura. Protokoli i interfejsi. Slojeviti prikaz. Mrežni sloj i internet protokol. Transportni sloj i pojam konekcije. Aplikacioni sloj. Interfejs sa transportnim slojem. DNS. HTTP protokol. Medija striming protokoli. Markap jezici. HTML, CSS … Opširnije

Opširnije

Interdisciplinarna istraživanja

Pojam interdisciplinarne prakse; Pojam avangarde i neoavangarde; Avangarda kao odrednica interdisciplinarnog i višemedijskog delovanja; Konteksti i procedure konceptualnog rada; Interdisciplinarne studije – konceptualizacija, estetika i poetika delovanja; Pojam medija i metamedija; Specifičnosti rada sa savremenim … Opširnije

Opširnije

Dizajn grafičkih medija

Cilj i ishod predmetaCilj je usavršavanje znanja o savremenim temama i specijalizovanim oblastima grafičkog dizajna, odnosno osposobljavanje studenta za istraživački i kritički rad relevantan za dizajniranje štampane forme završnog rada. Studenti utvrđuju ili nadgrađuju znanja … Opširnije

Opširnije