Paralelni algoritmi

Cilj i ishod predmeta Usvajanje teoretskog znanja i praktičnih veština za razumevanje i razvoj paralelnih računarskih programa. Student razume ključne koncepte i probleme razvoja paralelnih algoritama, i upoznat je sa relevantnim karakteristikama savremenih paralelnih računarskih … Opširnije

Opširnije

Muzička produkcija 2

Cilj i ishod predmeta Upoznavanje studenata sa drugim stepenom muzičke produkcije, odnosno sa različitim tehnikama miksovanja zvuka. Studenti upoznaju različite aspekte miksovanja (balans i definicija zvuka, kritičko slušanje i percepcija, mikser, monitori, merni instrumenti, fazne … Opširnije

Opširnije

Dizajn računarskih igara

Teorijska nastava: Nastanak i istorijat računarskih igara. Sistemski zahtevi u računarskim igrama. Zašto ljudi igraju računarske igre odnosno psihologija igrača. Taksonomija računarskih igara. Računari i tehnologija računarskih igara. Utisak koji treba da ostvari računarska igra … Opširnije

Opširnije

Bionika u dizajnu

Teorijska nastava: Uvod u bioniku kao naučnu disciplinu. Istorija i razvoj bionike. Podela bionike i bioničkih sistema. Matematički aspekti bionike. Uključivanje bionike u proces dizajniranja. Bionički dizajn – gledišta i uzori. Bionički principi u dizajnu … Opširnije

Opširnije

Multimedijalni sistemi

Multimediji, podela i osnovne karakteristike. Slika, zvuk i film kao multimedijalni sadržaj (formati, osnovne tehnike obrade, obrada kompleksnim algoritmima i metodama veštačke inteligencije). Pregled standarda za kompresiju i optičko skladištenje (standardni i napredni algoritmi; JPEG … Opširnije

Opširnije

Dizajn portfolija

Teorijska nastava: Osnove izražavanja. Usmeno izražavanje. Pismeno izražavanje. Grafičko izražavanje. Dizajniranje CV-a. Osnovni elementi CV-a. Namenski CV. Šablonski CV. Dizajniranje rezimea. Analiza portfolia. Prezentacija portfolia. Praktična nastava: Vežbe se odvijaju po principu interaktivnog rada na … Opširnije

Opširnije

Geometrijski algoritmi

Cilj i ishod predmeta Sticanje znanja iz geometrijskih algoritama (kompjuterske geometrije). Po završetku, student zna da koristi osnovne i složenije geometrijske strukture podataka i algoritme. Razume i zna da rešava geometrijske probleme u vezi sa … Opširnije

Opširnije

Kriptografija

Cilj i ishod predmeta Sticanje opštih znanja iz kriptografije i kriptoanalize. Po završetku kursa, student ima osnovna znanja iz kriptografije. Studenti poznaju razne klase kriptosistema. Takođe znaju tehnike za formiranje digitalnog potpisa i razmenu ključa. … Opširnije

Opširnije

Pismo i tipografija

Cilj i ishod predmeta Cilj predmeta je osposobljavanje studenata za istraživački i kritički rad u oblasti tipografskog oblikovanja. Studenti se osposobljavaju za pravilan izbor i upotrebu pisama, shodno recentnim tehničkim standardima. Ishod učenja je osposobljenost … Opširnije

Opširnije

Crtanje i slikanje

Cilj i ishod predmeta Cilj učenja predmeta je da studenti saznaju načela, postupke i medije crtanja i slikanja, te da se pripreme za usavršavanje u oblastima ilustracije i 3D modelovanja. Studenti razumeju osnovna pravila izvođenja … Opširnije

Opširnije