Pregled tehnika projektovanja VLSI sistema. Pregled sredstava za podršku projektovanju. Metodologija istovremenog projektovanja hardvera i softvera. Projektovanje sistema na čipu (SoC). SoC arhitekture, akcelerator-procesori. Soft, firm i hard jezgra. Aplikaciono specifični (ASIC) i rekonfigurabilni procesori … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Cilj predmeta je da studenti razumeju i ovladaju metodima i tehnikama iz oblasti računarske simulacije i virtuelne realnosti, i primeni ovih znanja u praktičnom radu. Studenti stiču znanja i veština potrebnih … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Usvajanje osnovnih pojmova o robotici posmatranoj na osnovu računarskog inženjerstva, i uže, veštačke inteligencije. Uvod u robotiku i klasifikacija robotskih sistema. Osposobljavanje za razvoj osnovne programske podrške veštačko-inteligentnog robota. Razumevanje pojma … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Usvajanje ključnih koncepata iz oblasti upravljanja digitalnim dokumentima u okviru digitalne biblioteke ili arhive i sticanje praktičnih veština u razvoju softvera za upravljanje digitalnim dokumentima. Student razume funkcionalne zahteve i arhitekturu … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Cilj predmeta je da se nauče koncepti i steknu znanja iz analize i projektovanja sistema savremenih mobilnih komunikacija, kao i da se izuče principi savremenih tehnika prenosa u tim sistemima. Student … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Upoznavanje sa prirodom i potrebom za održavajem softvera. Usvajanje metoda i odgovarajuće metrike, razumevanje upravljanja promenama i potrebe za reinženjeringom tokom životnog ciklusa. Uspešno korišćenje raznih standarda, modela, metoda i tehnika … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Izučavanje savremenih računarskih mreža sa Internetom u fokusu, uključujući protokole TCP/IP skupa protokola. Proučavanje softverski definisanih mreža. Po završetku kursa, student ima osnovna znanja o funkcionisanju računarskih mreža. Nadalje, razume pojam … Opširnije