Napredno veb programiranje

Cilj i ishod predmeta Upoznavanje sa konceptima naprednog programiranja aplikacija velikog obima (Enterprise aplikacija). Upoznavanje sa osnovnim konceptima na kojima se zasniva napredno Enterprise programiranje. Poznavanje osnovnih koncepata Enterprise aplikacija. Poznavanje višeslojnih aplikacija i uloga … Opširnije

Opširnije

Multimedijalni računarski sistemi 1

Cilj i ishod predmeta Uputiti studente u osnove multimedijalnih računarskih sistema, prevashodno kao globalnih multimedijalnih platformi. Predmet Multimedijalni računarski sistemi 1 (uz predmet Dizajn i informacione tehnologije 2) treba da pruži znanja neophodna za realizaciju … Opširnije

Opširnije

Multimedijalni projekti

Cilj i ishod predmeta Cilj učenja predmeta je da se studenti uvedu u oblast multimedijalnog dizajna putem analiziranja i praktične primene različitih odnosa slike, pokreta, zvuka, videa i teksta. Studenti razumeju proizvode koji su strukturisani kao … Opširnije

Opširnije

Dizajn i informacione tehnologije 1

Cilj i ishod predmeta Cilj predmeta je da studenti ovladaju osnovnim teorijskim i praktičnim znanjima iz oblasti računarstva – u meri koja im omogućava realizaciju optimalnih dizajnerskih rešenja u širokom dijapazonu dizajnerskih aktivnosti. Insistira se … Opširnije

Opširnije

Ilustracija u digitalnoj umetnosti

Cilj i ishod predmeta Studenti se osposobljavaju za upotrebu klasičnih i savremenih medija ilustrovanja u kontekstu digitalne umetnosti. Predmet (kao izborni) daje mogućnost da studenti orijentisani ka ilustraciji steknu širi uvid u savremene tendencije ilustrovanja, … Opširnije

Opširnije

Modelovanje

Cilj i ishod predmeta Cilj učenja predmeta je da se studenti upoznaju sa različitim alatima i postupcima 3D modelovanja, razvijanja UV mreže, teksturisanja, materijalizacije, virtuelne rasvete i renderinga. Studenti se upoznaju se sa fenomenom skulpture i … Opširnije

Opširnije

Istorija dizajna

Cilj i ishod predmeta Cilj je da studenti nauče ključne odrednice istorije dizajna i upotpune znanje o modernoj umetnosti. Cilj je da saznaju razvojne linije i razumeju ukrštanja i prenošenja tendencija u kontekstu grafičkog i … Opširnije

Opširnije

Osnovi animacije

Cilj i ishod predmeta Cilj je da studenti saznaju osnovna načela, odnosno bazične postupke i medije izrade animacije. Cilj predmeta je osposobljavanje studenata za istraživački rad i usavršavanje u oblasti animirane grafike. Na kraju procesa … Opširnije

Opširnije

Dizajn i informacione tehnologije 2

Cilj i ishod predmeta Cilj predmeta je da studenti ovladaju naprednim teorijskim i praktičnim znanjima iz oblasti veb dizajna i generativnog dizajna. Studenti poimaju interaktivnu, promenjivu i globalnu prirodu veba. Poznaju tehničke standarde veba i … Opširnije

Opširnije

Oblikovanje enterijera

Cilj i ishod predmeta Studenti treba da nauče osnovna načela umetnosti oblikovanja enterijera i tehničke propise gradnje. Studenti nauče da oblikovanje podrede nameni enterijera. Stiču znanje o nameštaju kao sastavnom delu enterijera. Studiraju savremene tendecije … Opširnije

Opširnije