Теорија алгоритама, аутомата и језика

Циљ и исход предмета Стицање општих и стручних знања теорије алгоритама, аутомата и језика Студенти ће усвојити важне појмове и знања теорије алгоритама, аутомата и језика – о детерминистичким и недетерминистичким коначним аутоматима, регуларним изразима … Опширније

Опширније

Интегрисани информациони системи

Циљ и исход предмета Упознати студенте са великом и значајном облашћу информатике коју чине интегрисани информациони системи, са терминологијом, технологијама, концептима и основним начелима по којима ова област функционише. Студент је припремљен за једну или … Опширније

Опширније

Графички дизајн

Појам и категорије графичког дизајна; Историја графичке делатности; Савремени стандарди графичке производње; Софтверска и хардверска инфраструктура графичког дизајна и графичке производње; Графички као партиципаторни дизајн; Пројектовање графичких производа; Типографија, илустрација и фотографија као варијабле графичког … Опширније

Опширније

Рачунарска подршка у дизајну

Теоријска настава: Упознавање са графичким програмима који се примењују у процесу дизајнирања. Израда различитих типова докумената (књига, часописа, новина, плаката, рекламног материјала, каталога, брошура итд). Рад са текстом и напредна типографија. Припрема за штампу, сепарације … Опширније

Опширније

Софтверске компоненте

Циљ и исход предмета Упознавање са принципима развоја софтвера заснованог на компонентама, као и са алатима за управљање и повезивање софтверских компоненти, затим сервисно-оријентисаном софтверском архитектуром и концептом микросервиса. Студент разуме појам софтверске компоненте у … Опширније

Опширније

Илустрација

Циљ и исход предмета Циљ учења предмета је базично оспособљавање студената за рад у области илустрације. Студенти се оспособљавају за употребу класичних и савремених медија илустровања, а на основу практичних вежби, те на основу показивања, … Опширније

Опширније

Дизајн и информационе технологије

Подаци и информације. Нумерички и текстуални подаци. Формати записа слике, audio и видео материјала. Складиштење и организација података. Обрада нумеричких података. Обрада и презентација текстуалних и мултимедијалних података. Генеративна графика (2D и 3D- примитиве, приказ … Опширније

Опширније

Web дизајн

Примена инжењерских методологија у wеб дизајнирању. Употреба мастер страна и CSS за креирање конзистентног корисничког интерфејса. Улазне контроле, навигационе  компоненте, информационе компоненте и контејнери. Креирање корисничких контрола. Приступ и манипулација подацима. Валидација података. Имплементација MVC … Опширније

Опширније

Енглески језик 4

Граматика (напредни ниво). Припрема за TOEFL тест. Литература на енглеском језику. Општи језик и језик струке.  Улога примењене уметности у новој  интегрисаној  уметности. Библиотеке.  Утицај  примењене уметности на квалитет живота. Рекламирање, савремени токови у примењеној … Опширније

Опширније

Веб програмирање

Циљ предмета Упознавање са основама мрежног и веб програмирања, HTTP протокола, frontend (кориснички део) и backend (серверски део) програмирања. Познавање мрежног програмирања, врста протокола за комуникацију, њихових карактеристика. Разумевање динамичког креирања веб садржаја, појма сесије … Опширније

Опширније