Дизајн и информационе технологије

Подаци и информације. Нумерички и текстуални подаци. Формати записа слике, audio и видео материјала. Складиштење и организација података. Обрада нумеричких података. Обрада и презентација текстуалних и мултимедијалних података. Генеративна графика (2D и 3D- примитиве, приказ … Опширније

Опширније

Web дизајн

Примена инжењерских методологија у wеб дизајнирању. Употреба мастер страна и CSS за креирање конзистентног корисничког интерфејса. Улазне контроле, навигационе  компоненте, информационе компоненте и контејнери. Креирање корисничких контрола. Приступ и манипулација подацима. Валидација података. Имплементација MVC … Опширније

Опширније

Енглески језик 4

Граматика (напредни ниво). Припрема за TOEFL тест. Литература на енглеском језику. Општи језик и језик струке.  Улога примењене уметности у новој  интегрисаној  уметности. Библиотеке.  Утицај  примењене уметности на квалитет живота. Рекламирање, савремени токови у примењеној … Опширније

Опширније

Дизајн софтвера

Циљ и исход предмета Савладавање напредног објектно-оријентисаног програмирања уз коришћење напредних дизајн патерна и поштовање принципа софтверског инжењерства. Упознавање са основним принципима моделирања и спецификације софтвера. Студент је способан да ради у тиму и да … Опширније

Опширније

Безбедност мрежа

Циљ и исход предмета Савладавање основних криптографских алгоритама и сигурносних протокола који се користе у рачунарским мрежама и PKI (Public Key Infrastructure) система. По завршетку курса, студент има основна знања о системима и технологијама заштите … Опширније

Опширније

Квалитет софтвера

Циљ и исход предмета Разумевање принципа квалитета софтвера и њихова примена на реалним софтверским пројектима, укључујући етички аспект софтвера, вредност и цену софтвера, као и моделе квалитета и сигурности. Студент је оспособљен да оцени квалитет … Опширније

Опширније

Сигнали и системи

Циљ и исход предмета Стицање знања у примени математичког апарата у анализи сигнала и система. Упознавање са софтверским пакетима за анализу и пројектовање сигнала и система. По завршетку курса, студент разуме основне особине аналогних и … Опширније

Опширније

Генеричко програмирање

Појам генеричког програмирања: параметризоване структуре података и алгоритми. Генеричко програмирање на језику C++: темплејти функција, преклапање (оверлоад) генеричких функција, темплејти класа, специјализација темплејта класа (делимична и потпуна). Статички полиморфизам: предности, недостаци и комбиновање са динамичким. … Опширније

Опширније

Теорија графова

Циљ и исход предмета Оспособљавање студената на апстрактно мишљење и стицање основних знања из области теорије графова. Различити погледи на теорију графова као и њихову примену. Стечена знања користе се у даљем образовању и научно-истраживачком … Опширније

Опширније

Савремене информационе технологије

Подаци и информације.  Нумерички и текстуални подаци.  Формати записа слике,  audio и видео материјала.  Скадиштење података. Процесорске јединице. Рачунарске мреже. Организација података. Обрада нумеричких података. Обрада и презентација текстуалних и мултимедијалних података. Internet апликације. Електронско … Опширније

Опширније