Енглески језик 1

Основе о самом језику, језичким нивоима: фонетска, морфолошка и синтаксичка правила; грађење и употреба времена; модели; именице; придеви; чланови; разлике између британског и америчког енглеског, рад на темама из области историје уметности, појединачних врста уметности … Опширније

Опширније

Мастер рад

Завршни рад треба да садржи ауторска дела из неке од наведених области: (1) рачунарска анимација, (2) интерактивни дизајн, (3) илустрација (у домену софтверски генерисаних 3D или 2D објеката), (4) дизајн графичких медија. Број ауторских дела, … Опширније

Опширније

Савремене WEB технологије

Internet и wеб инфраструктура. Протоколи и интерфејси. Слојевити приказ. Мрежни слој и интернет протокол. Транспортни слој и појам конекције. Апликациони слој. Интерфејс са транспортним слојем. DNS. HTTP протокол. Медија стриминг протоколи. Маркап језици. HTML, CSS … Опширније

Опширније

Интердисциплинарна истраживања

Појам интердисциплинарне праксе; Појам авангарде и неоавангарде; Авангарда као одредница интердисциплинарног и вишемедијског деловања; Контексти и процедуре концептуалног рада; Интердисциплинарне студије – концептуализација, естетика и поетика деловања; Појам медија и метамедија; Специфичности рада са савременим … Опширније

Опширније

Дизајн графичких медија

Циљ и исход предмета Циљ је усавршавање знања о савременим темама и специјализованим областима графичког дизајна, односно оспособљавање студента за истраживачки и критички рад релевантан за дизајнирање штампане форме завршног рада. Студенти утврђују или надграђују … Опширније

Опширније

Интерактивни дизајн

Теоријска настава: врсте интерактивног дизајна. Употреба интерактивног дизајна и проблематика при реализацији односно проналажење решења на основу утврђених правила, као и решења добијена путем експеримента. Креирање анимираних елемената и њихова интеракција. Упознавање програма за интеракцију … Опширније

Опширније

Менаџмент медија и културе

Уметничке организације, установе културе, медијска индустрија. Специфичности и принципи менаџмента у уметности, култури и медијима. Прилагођавање организације различитим областима културе и медија. Продукција програма и садржаја. Стратегије медијских и културних организација. Утицај нових технологија  на менаџмент културе … Опширније

Опширније

Методологија истраживачког рада

Истраживање у уметностима. Методологија истраживања као логичка дисциплина. Метод анкете. Употребни методи. Метод посматрања. Метод анализе садржаја. Експериментални метод. Социометријски метод. Индуктивно и дедуктивно расуђивање. Принципи изградње дедуктивних теорија. Термини дедуктивне теорије. Садржајне, формализоване и … Опширније

Опширније

Визуелне комуникације

Визуелне комуникације у јавном простору; Стандарди примене графичког дизајна у јавном простору: кретање, оријентација, навигација; Основни архитектонски појмови и стандарди; Основне одреднице сценског дизајна; Компаративна анализа трендова у дизајну визуелних комуникација; Дизајн сигнализације у јавном … Опширније

Опширније

Графичко оглашавање

Појам и категорије графичког оглашавања; Историјски развој оглашавања; Типографија, илустрација и фотографија у функцији креирања огласа; Системи графичких комуникација као медија оглашавања; Графички знак и његове категорије; Однос значења и форме оглашавања; Књига графичких стандарда; … Опширније

Опширније