Knjiga predmeta
Osnovi projektovanja
Cilj i ishod predmetaStudenti treba da se upoznaju sa načelima projektovanja unutrašnjeg prostora, odnosno osposobe za koncipiranje, izradu i prezentaciju projektnih elaborata u domenu oblikovanja enterijera. Studenti nauče odlike ortogonalne projekcije, pravila grafičkog prikazivanja tela … Opširnije
OpširnijeDizajn vizuelnih komunikacija
Vizuelne komunikacije u javnom prostoru; Standardi primjene grafičkog dizajna u javnom prostoru: kretanje, orijentacija, navigacija; Osnovni arhitekstonski pojmovi i standardi; Osnovne odrednice scenskog dizajna; Komparativna analiza trendova u dizajnu vizuelnih komunikacija; Dizajn signalizacije u javnom … Opširnije
OpširnijeParalelni algoritmi
Cilj i ishod predmetaUsvajanje teoretskog znanja i praktičnih veština za razumevanje i razvoj paralelnih računarskih programa. Student razume ključne koncepte i probleme razvoja paralelnih algoritama, i upoznat je sa relevantnim karakteristikama savremenih paralelnih računarskih sistema. … Opširnije
OpširnijeMuzička produkcija 2
Cilj i ishod predmetaUpoznavanje studenata sa drugim stepenom muzičke produkcije, odnosno sa različitim tehnikama miksovanja zvuka. Studenti upoznaju različite aspekte miksovanja (balans i definicija zvuka, kritičko slušanje i percepcija, mikser, monitori, merni instrumenti, fazne i … Opširnije
OpširnijeDizajn računarskih igara
Teorijska nastava: Nastanak i istorijat računarskih igara. Sistemski zahtevi u računarskim igrama. Zašto ljudi igraju računarske igre odnosno psihologija igrača. Taksonomija računarskih igara. Računari i tehnologija računarskih igara. Utisak koji treba da ostvari računarska igra … Opširnije
OpširnijeMultimedijalni sistemi
Multimediji, podela i osnovne karakteristike. Slika, zvuk i film kao multimedijalni sadržaj (formati, osnovne tehnike obrade, obrada kompleksnim algoritmima i metodama veštačke inteligencije). Pregled standarda za kompresiju i optičko skladištenje (standardni i napredni algoritmi; JPEG … Opširnije
Opširnije