Testiranje softvera

Cilj i ishod predmetaCilj kursa je da studenti razumeju i savladaju metode i tehnike iz oblasti kvaliteta, testiranja i održavanja softvera. Savladaće: modele kvaliteta softvera i njegove specifičnosti u odnosu na ostale proizvode, određivanje atributa … Opširnije

Opširnije

Algebra

Cilj i ishod predmetaSticanje opštih i stručnih znanja iz algebre. Studenti će usvojiti važne pojmove i znanja kako iz opšte algebre, tako i o raznim vrstama algebarskih struktura. Opšta algebra – pojam algebarske strukture, algebarskog … Opširnije

Opširnije

Osnovi projektovanja

Cilj i ishod predmetaStudenti treba da se upoznaju sa načelima projektovanja unutrašnjeg prostora, odnosno osposobe za koncipiranje, izradu i prezentaciju projektnih elaborata u domenu oblikovanja enterijera. Studenti nauče odlike ortogonalne projekcije, pravila grafičkog prikazivanja tela … Opširnije

Opširnije

Film i animacija

Teorijska nastava: Poreklo, nastanak i razvoj filma. Film između umetnosti i medija. Osobenosti filmske slike. Osnovni elementi filmskog jezika. Plan i kadar. Montaža. Naracija na filmu. Govor i zvuk. Problem autorstva na filmu. Filski žanrovi. … Opširnije

Opširnije

Dizajn vizuelnih komunikacija

Vizuelne komunikacije u javnom prostoru; Standardi primjene grafičkog dizajna u javnom prostoru: kretanje, orijentacija, navigacija; Osnovni arhitekstonski pojmovi i standardi; Osnovne odrednice scenskog dizajna; Komparativna analiza trendova u dizajnu vizuelnih komunikacija; Dizajn signalizacije u javnom … Opširnije

Opširnije

Paralelni algoritmi

Cilj i ishod predmetaUsvajanje teoretskog znanja i praktičnih veština za razumevanje i razvoj paralelnih računarskih programa. Student razume ključne koncepte i probleme razvoja paralelnih algoritama, i upoznat je sa relevantnim karakteristikama savremenih paralelnih računarskih sistema. … Opširnije

Opširnije

Muzička produkcija 2

Cilj i ishod predmetaUpoznavanje studenata sa drugim stepenom muzičke produkcije, odnosno sa različitim tehnikama miksovanja zvuka. Studenti upoznaju različite aspekte miksovanja (balans i definicija zvuka, kritičko slušanje i percepcija, mikser, monitori, merni instrumenti, fazne i … Opširnije

Opširnije

Dizajn računarskih igara

Teorijska nastava: Nastanak i istorijat računarskih igara. Sistemski zahtevi u računarskim igrama. Zašto ljudi igraju računarske igre odnosno psihologija igrača. Taksonomija računarskih igara. Računari i tehnologija računarskih igara. Utisak koji treba da ostvari računarska igra … Opširnije

Opširnije

Bionika u dizajnu

Teorijska nastava: Uvod u bioniku kao naučnu disciplinu. Istorija i razvoj bionike. Podela bionike i bioničkih sistema. Matematički aspekti bionike. Uključivanje bionike u proces dizajniranja. Bionički dizajn – gledišta i uzori. Bionički principi u dizajnu … Opširnije

Opširnije

Multimedijalni sistemi

Multimediji, podela i osnovne karakteristike. Slika, zvuk i film kao multimedijalni sadržaj (formati, osnovne tehnike obrade, obrada kompleksnim algoritmima i metodama veštačke inteligencije). Pregled standarda za kompresiju i optičko skladištenje (standardni i napredni algoritmi; JPEG … Opširnije

Opširnije