Циљ и исход предмета Циљ курса је да студенти разумеју и савладају методе и технике из области квалитета, тестирања и одржавања софтвера. Савладаће: моделе квалитета софтвера и његове специфичности у односу на остале производе, одређивање … Опширније
Циљ и исход предмета Стицање општих и стручних знања из алгебре. Студенти ће усвојити важне појмове и знања како из опште алгебре, тако и о разним врстама алгебарских структура. Општа алгебра – појам алгебарске структуре, … Опширније
Циљ и исход предмета Студенти треба да се упознају са начелима пројектовања унутрашњег простора, односно оспособе за конципирање, израду и презентацију пројектних елабората у домену обликовања ентеријера. Студенти науче одлике ортогоналне пројекције, правила графичког приказивања … Опширније
Теоријска настава: Порекло, настанак и развој филма. Филм између уметности и медија. Особености филмске слике. Основни елементи филмског језика. План и кадар. Монтажа. Нарација на филму. Говор и звук. Проблем ауторства на филму. Филски жанрови. … Опширније
Визуелне комуникације у јавном простору; Стандарди примјене графичког дизајна у јавном простору: кретање, оријентација, навигација; Основни архитекстонски појмови и стандарди; Основне одреднице сценског дизајна; Компаративна анализа трендова у дизајну визуелних комуникација; Дизајн сигнализације у јавном … Опширније
Циљ и исход предмета Усвајање теоретског знања и практичних вештина за разумевање и развој паралелних рачунарских програма. Студент разуме кључне концепте и проблеме развоја паралелних алгоритама, и упознат је са релевантним карактеристикама савремених паралелних рачунарских … Опширније
Циљ и исход предмета Упознавање студената са другим степеном музичке продукције, односно са различитим техникама миксовања звука. Студенти упознају различите аспекте миксовања (баланс и дефиниција звука, критичко слушање и перцепција, миксер, монитори, мерни инструменти, фазне … Опширније
Теоријска настава: Настанак и историјат рачунарских игара. Системски захтеви у рачунарским играма. Зашто људи играју рачунарске игре односно психологија играча. Таксономија рачунарских игара. Рачунари и технологија рачунарских игара. Утисак који треба да оствари рачунарска игра … Опширније
Теоријска настава: Увод у бионику као научну дисциплину. Историја и развој бионике. Подела бионике и бионичких система. Математички аспекти бионике. Укључивање бионике у процес дизајнирања. Бионички дизајн – гледишта и узори. Бионички принципи у дизајну … Опширније
Мултимедији, подела и основне карактеристике. Слика, звук и филм као мултимедијални садржај (формати, основне технике обраде, обрада комплексним алгоритмима и методама вештачке интелигенције). Преглед стандарда за компресију и оптичко складиштење (стандардни и напредни алгоритми; JPEG … Опширније