Интеракција човек рачунар

Моделовање интеракције човека и рачунара. Фитов закон. Гијаров модел. Пројектовање корисничког интерфејса. Почетни дизајн интерфејса и развојни циклус интерфејса. Парадигме минималности, структуралности, конзистентности и толеранције. Навигација у апликацијама. Просторни распоред елемената интерфејса. Акције и комandе. … Опширније

Опширније

Савремене WEB технологије

Internet и wеб инфраструктура. Протоколи и интерфејси. Слојевити приказ. Мрежни слој и интернет протокол. Транспортни слој и појам конекције. Апликациони слој. Интерфејс са транспортним слојем. DNS. HTTP протокол. Медија стриминг протоколи. Маркап језици. HTML, CSS … Опширније

Опширније

Интердисциплинарна истраживања

Појам интердисциплинарне праксе; Појам авангарде и неоавангарде; Авангарда као одредница интердисциплинарног и вишемедијског деловања; Контексти и процедуре концептуалног рада; Интердисциплинарне студије – концептуализација, естетика и поетика деловања; Појам медија и метамедија; Специфичности рада са савременим … Опширније

Опширније

Дизајн графичких медија

Циљ и исход предмета Циљ је усавршавање знања о савременим темама и специјализованим областима графичког дизајна, односно оспособљавање студента за истраживачки и критички рад релевантан за дизајнирање штампане форме завршног рада. Студенти утврђују или надграђују … Опширније

Опширније

Интерактивни дизајн

Теоријска настава: врсте интерактивног дизајна. Употреба интерактивног дизајна и проблематика при реализацији односно проналажење решења на основу утврђених правила, као и решења добијена путем експеримента. Креирање анимираних елемената и њихова интеракција. Упознавање програма за интеракцију … Опширније

Опширније

Менаџмент медија и културе

Уметничке организације, установе културе, медијска индустрија. Специфичности и принципи менаџмента у уметности, култури и медијима. Прилагођавање организације различитим областима културе и медија. Продукција програма и садржаја. Стратегије медијских и културних организација. Утицај нових технологија  на менаџмент културе … Опширније

Опширније

Методологија истраживачког рада

Истраживање у уметностима. Методологија истраживања као логичка дисциплина. Метод анкете. Употребни методи. Метод посматрања. Метод анализе садржаја. Експериментални метод. Социометријски метод. Индуктивно и дедуктивно расуђивање. Принципи изградње дедуктивних теорија. Термини дедуктивне теорије. Садржајне, формализоване и … Опширније

Опширније

Мастер рад

Завршни рад треба да садржи ауторска дела из неке од наведених области: (1) рачунарска анимација, (2) интерактивни дизајн, (3) илустрација (у домену софтверски генерисаних 3D или 2D објеката), (4) дизајн графичких медија. Број ауторских дела, … Опширније

Опширније

Графички дизајн 2

Графички дизајн – компаративна анализа савремених тенденција; Пројекције и пројекти графичког дизајна релевантни за дизајн графичке форме представљања одабраног програма, наступа, извођења или догађаја у сфери културе и уметности. Израда серије фотографија или илустрација релевантних … Опширније

Опширније

Увод у интерактивни дизајн

Теоријска настава: Увод у интерактивни дизајн, шта је интерактивни дизајн. Врсте интерактивног дизајна. Употреба интерактивног дизајна и проблематика при реализацији. Креирање анимираних елемената и њихова интеракција. Креирање, односно дизајн интерфејса за интерактивно-анимирану платформу. Упознавање програма … Опширније

Опширније