Cilj predmeta Usvajanje teoretskog znanja i praktičnih veština za dizajniranje, kreiranje, pretraživanje i upravljanje bazama podataka. Ishod predmeta Po završetku kursa, student je osposobljen za: primenu različitih modela podataka i tehnika projektovanja baza podataka u … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Cilj predmeta je sticanje znanje o tehnologijama i načinu funkcionisanja data centra kao sistema, kao i razumevanju kako su pojedinačne komponente implementirane i uvezane meuđusobno. Po završetku kursa, student analizira fundamentalne … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Upoznavanje sa principima oblasti i algoritmima dubokog učenja i osposobljavanje za rešavanje konkretnih problema korišćenjem tehnika dubokog učenja. Poznavanje važnijih tehnika dubokog učenja. Razumevanje modularnog pristupa u obučavanju dubokih arhitektura. Poznavanje … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Cilj učenja predmeta je da se studenti osposobe za upravljanje oblicima u trodimenzionalnom prostoru. Cilj je da se pripreme za usavršavanje u oblastima softverskog projektovanja prostora, tj. oblikovanja enterijera. Očekuje se … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Osnovni cilj predmeta je upoznavanje sa savremenim principima upravljanja informacijama u sistemima koji se zasnivaju na velikim podacima. Studenti stiču napredna znanja i veštine vezane za upravljanje podacima, informacijama, projektovanje i … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Upoznavanje sa algoritmima mašinskog učenja i osposobljavanje za rešavanje konkretnih problema korišćenjem tehnika mašinskog učenja. Poznavanje glavnog dela spektra tehnika mašinskog učenja. Razumevanje matrične postavke problema, definisanja kriterijumskih funkcija pomoću verovatnoća … Opširnije
Osnove o samom jeziku, jezičkim nivoima: fonetska, morfološka i sintaksička pravila; građenje i upotreba vremena; modeli; imenice; pridevi; članovi; razlike između britanskog i američkog engleskog, rad na temama iz oblasti istorije umetnosti, pojedinačnih vrsta umetnosti … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Usvajanje teoretskog znanja i praktičnih veština potrebnih za kreiranje aplikacija zasnovanih na Android platformi. Student razume i sposoban je da implementira sve ključne koncepte, tehnologije i šablone dizajna neophodne za kreiranje … Opširnije
Modelovanje interakcije čoveka i računara. Fitov zakon. Gijarov model. Projektovanje korisničkog interfejsa. Početni dizajn interfejsa i razvojni ciklus interfejsa. Paradigme minimalnosti, strukturalnosti, konzistentnosti i tolerancije. Navigacija u aplikacijama. Prostorni raspored elemenata interfejsa. Akcije i komande. … Opširnije
Zamenice, pasiv, kondicionali, prilozi, predlozi, gerund i infinitiv, indirektan govor, tekstovi iz oblasti dizajna. Uočavanje odnosa između opšteg jezika i jezika za posebne namene. Rad kroz projekte u kojima se uočavaju zajedničke karakteristike umetničkog mišljenja … Opširnije