Циљ и исход предмета Савладавање напредног објектно-оријентисаног програмирања уз коришћење напредних дизајн патерна и поштовање принципа софтверског инжењерства. Упознавање са основним принципима моделирања и спецификације софтвера. Студент је способан да ради у тиму и да … Опширније
Циљ и исход предмета Савладавање основних криптографских алгоритама и сигурносних протокола који се користе у рачунарским мрежама и PKI (Public Key Infrastructure) система. По завршетку курса, студент има основна знања о системима и технологијама заштите … Опширније
Циљ и исход предмета Разумевање принципа квалитета софтвера и њихова примена на реалним софтверским пројектима, укључујући етички аспект софтвера, вредност и цену софтвера, као и моделе квалитета и сигурности. Студент је оспособљен да оцени квалитет … Опширније
Циљ и исход предмета Стицање знања у примени математичког апарата у анализи сигнала и система. Упознавање са софтверским пакетима за анализу и пројектовање сигнала и система. По завршетку курса, студент разуме основне особине аналогних и … Опширније
Појам генеричког програмирања: параметризоване структуре података и алгоритми. Генеричко програмирање на језику C++: темплејти функција, преклапање (оверлоад) генеричких функција, темплејти класа, специјализација темплејта класа (делимична и потпуна). Статички полиморфизам: предности, недостаци и комбиновање са динамичким. … Опширније
Циљ и исход предмета Оспособљавање студената на апстрактно мишљење и стицање основних знања из области теорије графова. Различити погледи на теорију графова као и њихову примену. Стечена знања користе се у даљем образовању и научно-истраживачком … Опширније
Подаци и информације. Нумерички и текстуални подаци. Формати записа слике, audio и видео материјала. Скадиштење података. Процесорске јединице. Рачунарске мреже. Организација података. Обрада нумеричких података. Обрада и презентација текстуалних и мултимедијалних података. Internet апликације. Електронско … Опширније