Cilj i ishod predmetaUpoznavanje studenata sa naprednim tehnikama obrade prirodnog jezika i ekstrakcije korisnog znanja iz nestruktuiranog teksta. Student je osposobljen da izabere i primeni odgovarajuću tehniku obrade prirodnog jezika u specifičnom domenu i da … Opširnije
Cilj i ishod predmetaPribližiti studentima napredne, tj. novije teme iz domena koncipiranja multimedijalnih sistema – kako bi bili u stanju da aktivno i kritički projektuju, održavaju i koriste multimedijalne sisteme. Student zna kako da dođe … Opširnije
Cilj i ishod predmetaCilj predmeta je da studenti ovladaju tehnikama kompozitinga (compositing) digitalne slike. Studenti treba da se osposobe za samostalnu realizaciju kompleksnih projekata koji zahtevaju vizuelnu koheziju, a baziraju se na materijalima (tj. slikama) … Opširnije
Cilj i ishod predmetaCilj izučavanja predmeta je osposobljavanje studenata za dizajnerske intervencije u javnom prostoru, i to u kontekstu dizajna grafičkih komunikacija i dizajna interaktivnih sistema koji omogućuju participaciju korisnika. Ishod učenja je znanje o … Opširnije
Cilj i ishod predmetaCilj učenja predmeta je da studenti ovladaju znanjima i veštinama neophodnim za razvoj trodimenzionalnog virtuelnog prostora, sa posebnim naglaskom na razvoju računarskih igara i virtuelne stvarnosti. Posredstvom naprednih softverskih i hardverskih alata, … Opširnije
Cilj i ishod predmetaCilj učenja predmeta je da se studenti upoznaju sa ključnim odrednicama i recentnim praksama (procedurama i ishodima rada) u domenu digitalne umetnosti. Cilj je da sopstveno stvaralaštvo orijentiušu prema savremenim formama izražavanja … Opširnije
Cilj i ishod predmetaUputiti studente u funkcionisanje složenijih multimedijalnih računarskih sistema, prevashodno kao globalnih multimedijalnih platformi. Predmet Multimedijalni računarski sistemi 2 (uz predmet Film i multimedija i predmet 3D animacija) treba da pruži znanja neophodna … Opširnije
Cilj i ishod predmetaCiljevi učenja predmeta su: 1) da studenti saznaju načela 3D animacije; 2) da se motivišu za usavršavanje u animaciji; 3) da se osposobe za kritičko rasuđivanje o animaciji u kontekstu autorskog filma … Opširnije
Cilj i ishod predmetaCilj učenja predmeta je da studenti saznaju svojstva 3D modelovanja, odnosno osnovna načela, te bazične postupke i medije kod poligonalnog modelovanja. Dopunski, studenti se informišu o odabranim ostvarenjima iz 3D animacije. Cilj … Opširnije
Cilj i ishod predmetaCilj učenja predmeta je da studenti prodube znanje u oblasti multimedijalnog dizajna, a posebno u domenu interaktivnih dizajnerskih rešenja. Predmet Interaktivna grafika (uz predmet Dizajn i informacione tehnologije 2 i predmet Multimedijalni … Opširnije