Машинско учење

Циљ и исход предмета Упознавање са алгоритмима машинског учења и оспособљавање за решавање конкретних проблема коришћењем техника машинског учења. Познавање главног дела спектра техника машинског учења. Разумевање матричне поставке проблема, дефинисања критеријумских функција помоћу вероватноћа … Опширније

Опширније

Енглески језик 2

Заменице, пасив, кондиционали, прилози, предлози, герунд и инфинитив, индиректан говор, текстови из области дизајна. Уочавање односа између општег језика и језика за посебне намене. Рад кроз пројекте у којима се уочавају заједничке карактеристике уметничког мишљења … Опширније

Опширније

Енглески језик 3

Граматика: тенсе цонсолидатион, пассиве 2, цондитионалс and иф сентенцес, унреал тенсес and субјунцтиве, Strategic Планнинг (ТОЦ). Општи језик и језик струке. Kaligraфија, изглед штампаних материјала, плакат, структура и слобода дизајна, дигитална илустрација, намештај, третман светлости … Опширније

Опширније

Енглески језик 1

Основе о самом језику, језичким нивоима: фонетска, морфолошка и синтаксичка правила; грађење и употреба времена; модели; именице; придеви; чланови; разлике између британског и америчког енглеског, рад на темама из области историје уметности, појединачних врста уметности … Опширније

Опширније

Развој мобилних апликација

Циљ и исход предмета Усвајање теоретског знања и практичних вештина потребних за креирање апликација заснованих на Android платформи. Студент разуме и способан је да имплементира све кључне концепте, технологије и шаблоне дизајна неопходне за креирање … Опширније

Опширније

Интеракција човек рачунар

Моделовање интеракције човека и рачунара. Фитов закон. Гијаров модел. Пројектовање корисничког интерфејса. Почетни дизајн интерфејса и развојни циклус интерфејса. Парадигме минималности, структуралности, конзистентности и толеранције. Навигација у апликацијама. Просторни распоред елемената интерфејса. Акције и комandе. … Опширније

Опширније

Мастер рад

Завршни рад треба да садржи ауторска дела из неке од наведених области: (1) рачунарска анимација, (2) интерактивни дизајн, (3) илустрација (у домену софтверски генерисаних 3D или 2D објеката), (4) дизајн графичких медија. Број ауторских дела, … Опширније

Опширније

Савремене WEBтехнологије

Internet и wеб инфраструктура. Протоколи и интерфејси. Слојевити приказ. Мрежни слој и интернет протокол. Транспортни слој и појам конекције. Апликациони слој. Интерфејс са транспортним слојем. DNS. HTTP протокол. Медија стриминг протоколи. Маркап језици. HTML, CSS … Опширније

Опширније

Интердисциплинарна истраживања

Појам интердисциплинарне праксе; Појам авангарде и неоавангарде; Авангарда као одредница интердисциплинарног и вишемедијског деловања; Контексти и процедуре концептуалног рада; Интердисциплинарне студије – концептуализација, естетика и поетика деловања; Појам медија и метамедија; Специфичности рада са савременим … Опширније

Опширније

Дизајн графичких медија

Циљ и исход предмета Циљ је усавршавање знања о савременим темама и специјализованим областима графичког дизајна, односно оспособљавање студента за истраживачки и критички рад релевантан за дизајнирање штампане форме завршног рада. Студенти утврђују или надграђују … Опширније

Опширније