Машинско учење

Циљ и исход предмета Упознавање са алгоритмима машинског учења и оспособљавање за решавање конкретних проблема коришћењем техника машинског учења. Познавање главног дела спектра техника машинског учења. Разумевање матричне поставке проблема, дефинисања критеријумских функција помоћу вероватноћа … Опширније

Опширније

Енглески језик 2

Заменице, пасив, кондиционали, прилози, предлози, герунд и инфинитив, индиректан говор, текстови из области дизајна. Уочавање односа између општег језика и језика за посебне намене. Рад кроз пројекте у којима се уочавају заједничке карактеристике уметничког мишљења … Опширније

Опширније

Енглески језик 3

Граматика: тенсе цонсолидатион, пассиве 2, цондитионалс and иф сентенцес, унреал тенсес and субјунцтиве, Strategic Планнинг (ТОЦ). Општи језик и језик струке. Kaligraфија, изглед штампаних материјала, плакат, структура и слобода дизајна, дигитална илустрација, намештај, третман светлости … Опширније

Опширније

Енглески језик 1

Основе о самом језику, језичким нивоима: фонетска, морфолошка и синтаксичка правила; грађење и употреба времена; модели; именице; придеви; чланови; разлике између британског и америчког енглеског, рад на темама из области историје уметности, појединачних врста уметности … Опширније

Опширније

Развој мобилних апликација

Циљ и исход предмета Усвајање теоретског знања и практичних вештина потребних за креирање апликација заснованих на Android платформи. Студент разуме и способан је да имплементира све кључне концепте, технологије и шаблоне дизајна неопходне за креирање … Опширније

Опширније

Интеракција човек рачунар

Моделовање интеракције човека и рачунара. Фитов закон. Гијаров модел. Пројектовање корисничког интерфејса. Почетни дизајн интерфејса и развојни циклус интерфејса. Парадигме минималности, структуралности, конзистентности и толеранције. Навигација у апликацијама. Просторни распоред елемената интерфејса. Акције и комandе. … Опширније

Опширније

Интердисциплинарна истраживања

Појам интердисциплинарне праксе; Појам авангарде и неоавангарде; Авангарда као одредница интердисциплинарног и вишемедијског деловања; Контексти и процедуре концептуалног рада; Интердисциплинарне студије – концептуализација, естетика и поетика деловања; Појам медија и метамедија; Специфичности рада са савременим … Опширније

Опширније

Дизајн графичких медија

Циљ и исход предмета Циљ је усавршавање знања о савременим темама и специјализованим областима графичког дизајна, односно оспособљавање студента за истраживачки и критички рад релевантан за дизајнирање штампане форме завршног рада. Студенти утврђују или надграђују … Опширније

Опширније

Интерактивни дизајн

Теоријска настава: врсте интерактивног дизајна. Употреба интерактивног дизајна и проблематика при реализацији односно проналажење решења на основу утврђених правила, као и решења добијена путем експеримента. Креирање анимираних елемената и њихова интеракција. Упознавање програма за интеракцију … Опширније

Опширније

Менаџмент медија и културе

Уметничке организације, установе културе, медијска индустрија. Специфичности и принципи менаџмента у уметности, култури и медијима. Прилагођавање организације различитим областима културе и медија. Продукција програма и садржаја. Стратегије медијских и културних организација. Утицај нових технологија  на менаџмент културе … Опширније

Опширније