Софтверско инжењерство

Циљ и исход предмета Упознавање са савременим методама и принципима софтверског инжењерства, као и разумевање и примена најчешће коришћених методологија за развој софтвера. Студент разуме проблеме савременог развоја софтвера, упознат је са различитим методама решавања … Опширније

Опширније

Рачунарска анимација

Теоријска настава: Увод. Основни појмови анимације. Историја класичне анимације. Представљање врсте анимација. Композиција слике. Алати за класичну анимацију и алатке у рачунарској анимацији. Време и временска линија у анимацији. Екстреми и фазе анимације. Карактери и … Опширније

Опширније

Дизајн амбалаже

Појам амбалаже; Појам паковања; Класификација амбалаже; Папирна амбалаже; Историја дизајна паковања; Однос форме и функције у процесу пројектовања компоненти паковања; Графички дизајн у функцији дизајна амбалаже; Пројектовање кутија за смештање производа; Папирне кутије различитих структура, … Опширније

Опширније

Концептуални дизајн

Протоконцептуализми; Концепт, теорија, текст и дело Појам авангарде и неоавангарде; Одреднице концептуалног и постконцептуалног рада Контексти и процедуре концептуалног дизајна; Дизајн као идеја; Извођења концепта Анализа рада дизајнерских студија и агенција; Организациони развој дизајнерских студија … Опширније

Опширније

Напредно Java програмирање

Преглед вишеслојних дистрибураних апликација. Преглед Java EE технологија. Основе JDBC система. Рад са директоријумским сервисима. Рад са системима за размену порука. Основе рефлексије и анотација. Основи CORBA програмирања. Основи РМИ програмирања. EJB3.0 спецификација. Сессион беан-ови, Entity и … Опширније

Опширније

Препознавање говора

Циљ и исход предмета Разумевање принципа и алгоритама рачунарског препознавања говора. Имплементација решења за препознавање говора на различитим платформама. На крају курса, студенти ће моћи да дефинишу различита својства говорног сигнала, да употребе добијена својства … Опширније

Опширније

Фотографија

Циљ и исход предмета Циљ учења предмета је да се студенти мотивишу за дугорочно бављење фотографијом и оспособе за располагање фотографијом у контексту графичког и мултимедијалног оглашавања. Студенти сазнају начела фотографске праксе. Оспособљавају се за … Опширније

Опширније

Комбинаторика и теорија графова

Циљ и исход нпредмета Оспособљавање студената на апстрактно мишљење и стицање основних знања из области класичних и некласичних комбинаторних објеката и теорије графова. Студенти ће научити да класификују проблеме из комбинаторике, а затим и да … Опширније

Опширније

Рачунарско 3-Д моделовање

Теоријска настава: Неопходност рада у неком од 3-Д програма при сваком прјектовању. Одабир правог програма за 3-Д визуелизацију. 3-Д као вид презентације и као провера сопственог рада и евентуалних недостатака при пројектовању. Припрема материјала за … Опширније

Опширније

Мултимедијални информациони системи

Циљ и исход предмета Оспособљавање студената за креирање, прикупљање, руковање, компримовање, архивирање, програмирање, синхронизацију, пренос, презентовање, естетско процењивање и унапређивање, те комерцијализацију мултимедијалних садржаја. Разумевање феномена садржај-дистрибутивних мрежа, као централног технолошког феномена највећих глобалних рачунарских … Опширније

Опширније