Cilj i ishod predmeta Upoznavanje sa principima razvoja softvera zasnovanog na komponentama, kao i sa alatima za upravljanje i povezivanje softverskih komponenti, zatim servisno-orijentisanom softverskom arhitekturom i konceptom mikroservisa. Student razume pojam softverske komponente u … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Cilj učenja predmeta je bazično osposobljavanje studenata za rad u oblasti ilustracije. Studenti se osposobljavaju za upotrebu klasičnih i savremenih medija ilustrovanja, a na osnovu praktičnih vežbi, te na osnovu pokazivanja, … Opširnije
Podaci i informacije. Numerički i tekstualni podaci. Formati zapisa slike, audio i video materijala. Skladištenje i organizacija podataka. Obrada numeričkih podataka. Obrada i prezentacija tekstualnih i multimedijalnih podataka. Generativna grafika (2D i 3D- primitive, prikaz … Opširnije
Primena inženjerskih metodologija u web dizajniranju. Upotreba master strana i CSS za kreiranje konzistentnog korisničkog interfejsa. Ulazne kontrole, navigacione komponente, informacione komponente i kontejneri. Kreiranje korisničkih kontrola. Pristup i manipulacija podacima. Validacija podataka. Implementacija MVC … Opširnije
Gramatika (napredni nivo). Priprema za TOEFL test. Literatura na engleskom jeziku. Opšti jezik i jezik struke. Uloga primenjene umetnosti u novoj integrisanoj umetnosti. Biblioteke. Uticaj primenjene umetnosti na kvalitet života. Reklamiranje, savremeni tokovi u primenjenoj … Opširnije
Cilj predmeta Upoznavanje sa osnovama mrežnog i veb programiranja, HTTP protokola, frontend (korisnički deo) i backend (serverski deo) programiranja. Poznavanje mrežnog programiranja, vrsta protokola za komunikaciju, njihovih karakteristika. Razumevanje dinamičkog kreiranja veb sadržaja, pojma sesije … Opširnije
Pojmovno određenje simboličkog računanja. Matematička osnova simboličkog računanja. Preslikavanja i relacije, stablo izraza. Simbolički izraz kao struktura podataka. Kanonički zapis izraza i koncept simplifikacije. Pregled softverskih alata za računarsku algebru. Mathematica, Matlab, Symbolic Toolbox. Paradigme simboličkog programiranja. … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Upoznavanje sa prvim stepenom muzičke produkcije. Muzička produkcija 1 je osmišljena kao uvod u problematiku snimanja zvuka u studijskom okruženju. Poznavanje procesa snimanja. Razumevanje ključnih razlika između mikrofona. Osposobljavanje za postavku … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Sticanje znanja iz dizajna i analize algoritama. Student je u stanju da u daljem obrazovanju u stručnim predmetima rešava algoritamske probleme. Zna da koristi osnovne i složenije strukture podataka i algoritme. … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Upoznavanje sa idejama koje su se pojavile tokom istraživanja i razvoja u veštačkoj inteligenciji u toku njenog pedesetogodišnjeg razvoja, a kroz ujedinjavajuću ideju inteligentnog agenta. Razumevanje načina izgradnje veštačko-inteligentnih entiteta. Po … Opširnije