Циљ и исход предмета Стицање практичних вештина у коришћењу технологије рачунарства у облаку (cloud computing). Студент је успешно савладао коришћење технологије рачунарства у облаку. Практична настава Преглед основних појмова рачунарства у облаку. Рачунарство у облаку … Опширније
Циљ и исход предмета Упознавање са принципима и кључним аспектима агилног приступа развоју софтвера. Студент разуме све кључне елементе агилног приступа развоју софтвера и у стању је да их примени на практичном примеру имплементација мањег … Опширније
Циљ и исход предмета Стицање основних знања и овладавање практичним вештинама у развоју софтвера за наменске рачунарске системе. Студент је оспособљен да пројектује, имплементира, тестира и анализира перформансе софтвера наменског система. Теоријска настава Фазе у … Опширније
Циљ и исход предмета Циљ предмета је стицање основних знања из области пројектовања и коришћења наменских рачунарских система. Студенти су способни да разумеју и пројектују делове и целине наменских рачунарских система. Теоријска настава Архитектура микроконтролера … Опширније
Циљ и исход предмета Унапредити знања стечена на основним академским студијама из домена 3D моделовања, анимације и интерактивне графике. Подстаћи студенте на истраживања у оквиру комерцијалних уметничких пројеката. Представити студентима могућности и начине употребе савремених … Опширније
Циљ и исход предмета Упутити студенте у стандарде интеракције човека и рачунара (у контексту графичког интерфејса, гласовног интерфејса и тактилног интерфејса). Научити студенте да корисничко искуство (user experince, UX) узимају као кључну одредницу пројектовања интеракције … Опширније
Циљ и исход предмета Познавање метода за фреквенцијску анализу дигиталних сигнала и метода за пројектовање и примену дигиталних филтара у телекомуникацијама. Изучавање и анализа телекомуникационих сигнала. Студент разуме примену фреквенцијских трансформација за анализу телекомуникационих сигнала. … Опширније
Циљ и исход предмета Упутити студенте у мноштво могућности које нуди аналитика великих података, да би били у стању да међу њима препознају оне које могу применити, развити и унапредити у реалном окружењу, било програмирајући … Опширније
Циљ и исход предмета Упознавање са основама сигурности софтвера, најчешћим проблемима у области безбедности софтвера и начинима њиховог решавања. Студент има дубље разумевање значаја и основних концепата безбедности софтвера и способан је да препозна најчешће … Опширније
Циљ и исход предмета Циљ учења предмета је мотивисати и оспособити студенте за креативан и технички софистициран рад у домену дводимензионалне анимације. Циљ је обезбедити да студенти контекстуално одреде сопствене методе рада. Циљ је да … Опширније