Базе података

Циљ предмета Усвајање теоретског знања и практичних вештина за дизајнирање, креирање, претраживање и управљање базама података. Исход предмета По завршетку курса, студент је оспособљен за: примену различитих модела података и техника пројектовања база података у … Опширније

Опширније

Дата центар инфраструктура

Циљ и исход предмета Циљ предмета је стицање знање о технологијама и начину функционисања дата центра као система, као и разумевању како су појединачне компоненте имплементиране и увезане меуђусобно. По завршетку курса, студент анализира фундаменталне … Опширније

Опширније

Дубоко учење

Циљ и исход предмета Упознавање са принципима области и алгоритмима дубоког учења и оспособљавање за решавање конкретних проблема коришћењем техника дубоког учења. Познавање важнијих техника дубоког учења. Разумевање модуларног приступа у обучавању дубоких архитектура. Познавање … Опширније

Опширније

Простор и облик

Циљ и исход предмета Циљ учења предмета је да се студенти оспособе за управљање облицима у тродимензионалном простору. Циљ је да се припреме за усавршавање у областима софтверског пројектовања простора, тј. обликовања ентeријера. Очекује се … Опширније

Опширније

Велики подаци

Циљ и исход предмета Основни циљ предмета је упознавање са савременим принципима управљања информацијама у системима који се заснивају на великим подацима. Студенти стичу напредна знања и вештине везане за управљање подацима, информацијама, пројектовање и … Опширније

Опширније

Машинско учење

Циљ и исход предмета Упознавање са алгоритмима машинског учења и оспособљавање за решавање конкретних проблема коришћењем техника машинског учења. Познавање главног дела спектра техника машинског учења. Разумевање матричне поставке проблема, дефинисања критеријумских функција помоћу вероватноћа … Опширније

Опширније

Развој мобилних апликација

Циљ и исход предмета Усвајање теоретског знања и практичних вештина потребних за креирање апликација заснованих на Android платформи. Студент разуме и способан је да имплементира све кључне концепте, технологије и шаблоне дизајна неопходне за креирање … Опширније

Опширније

Интеракција човек рачунар

Моделовање интеракције човека и рачунара. Фитов закон. Гијаров модел. Пројектовање корисничког интерфејса. Почетни дизајн интерфејса и развојни циклус интерфејса. Парадигме минималности, структуралности, конзистентности и толеранције. Навигација у апликацијама. Просторни распоред елемената интерфејса. Акције и комandе. … Опширније

Опширније

Енглески језик 2

Заменице, пасив, кондиционали, прилози, предлози, герунд и инфинитив, индиректан говор, текстови из области дизајна. Уочавање односа између општег језика и језика за посебне намене. Рад кроз пројекте у којима се уочавају заједничке карактеристике уметничког мишљења … Опширније

Опширније

Енглески језик 3

Граматика: тенсе цонсолидатион, пассиве 2, цондитионалс and иф сентенцес, унреал тенсес and субјунцтиве, Strategic Планнинг (ТОЦ). Општи језик и језик струке. Kaligraфија, изглед штампаних материјала, плакат, структура и слобода дизајна, дигитална илустрација, намештај, третман светлости … Опширније

Опширније