Теоријска настава: Основе изражавања. Усмено изражавање. Писмено изражавање. Графичко изражавање. Дизајнирање ЦВ-а. Основни елементи ЦВ-а. Наменски ЦВ. Шаблонски ЦВ. Дизајнирање резимеа. Анализа портфолиа. Презентација портфолиа. Практична настава: Вежбе се одвијају по принципу интерактивног рада на … Опширније
Циљ и исход предмета Стицање знања из геометријских алгоритама (компјутерске геометрије). По завршетку, студент зна да користи основне и сложеније геометријске структуре података и алгоритме. Разуме и зна да решава геометријске проблеме у вези са … Опширније
Циљ и исход предмета Стицање општих знања из криптографије и криптоанализе. По завршетку курса, студент има основна знања из криптографије. Студенти познају разне класе криптосистема. Такође знају технике за формирање дигиталног потписа и размену кључа. … Опширније
Циљ и исход предмета Циљ предмета је оспособљавање студената за истраживачки и критички рад у области типографског обликовања. Студенти се оспособљавају за правилан избор и употребу писама, сходно рецентним техничким стандардима. Исход учења је оспособљеност … Опширније
Циљ и исход предмета Циљ учења предмета је да студенти сазнају начела, поступке и медије цртања и сликања, те да се припреме за усавршавање у областима илустрације и 3D моделовања. Студенти разумеју основна правила извођења … Опширније
Циљ и исход предмета Основно разумевање техника растеризације, моделовања и рендеровања у 2D и 3D рачунарској графици користећи OpenGL. На крају курса успешан студент ће разумети технике растеризације, моделовања и рендеровања у рачунарској графици и … Опширније
Циљ и исход предмета Основни циљ предмета је упознавање са савременим принципима управљања информацијама, подацима и пројектовањем савремених информационих система, заснованих на објектно орјентисаном приступу и релационим базама података. Студенти стичу напредна знања и вештине … Опширније
Теоријска настава: Enterијер кроз историју – стилски ентеријер и савремени дизајн. Основни појмови и процес пројектовања у свим фазама. Намештај као саставни део ентеријера. Познавање материјала. Искоришћеност простора. Пројектовање објеката различитих намена. Јавни објекти и … Опширније
Циљ и исход предмета Упознавање са савременим методама и принципима софтверског инжењерства, као и разумевање и примена најчешће коришћених методологија за развој софтвера. Студент разуме проблеме савременог развоја софтвера, упознат је са различитим методама решавања … Опширније
Теоријска настава: Увод. Основни појмови анимације. Историја класичне анимације. Представљање врсте анимација. Композиција слике. Алати за класичну анимацију и алатке у рачунарској анимацији. Време и временска линија у анимацији. Екстреми и фазе анимације. Карактери и … Опширније