Визуелне комуникације у јавном простору; Стандарди примене графичког дизајна у јавном простору: кретање, оријентација, навигација; Основни архитектонски појмови и стандарди; Основне одреднице сценског дизајна; Компаративна анализа трендова у дизајну визуелних комуникација; Дизајн сигнализације у јавном … Опширније
Појам и категорије графичког оглашавања; Историјски развој оглашавања; Типографија, илустрација и фотографија у функцији креирања огласа; Системи графичких комуникација као медија оглашавања; Графички знак и његове категорије; Однос значења и форме оглашавања; Књига графичких стандарда; … Опширније
Теоријска настава: Порекло, настанак и развој филма. Филм између уметности и медија. Особености филмске слике. Основни елементи филмског језика. План и кадар. Монтажа. Књига снимања. Нарација на филму. Говор и звук. Филм кроз историју. Проблем … Опширније
Теоријска настава: Одабир правог програма за 3Dвизуелизацију и анимацију. 3Dкао вид презентације и као провера сопственог рада и евентуалних недостатака при пројектовању. Брза презентација. Моделовање производа. Архитектура и ентеријер. Анимација 3Dкарактера. Анимирани 3Dефекти. Практична настава: … Опширније
Теоријска настава: Увод у сценографију. Основни појмови, одреднице и исходи сценског дизајна. Архитектура и ентеријер као фундамент простора. Стилови кроз епохе. Процес пројектовања, идејно решење од скице и макете до тродимензионалног решења и радионичког цртежа. … Опширније
Циљ и исход предмета Циљ предмета је да студенти стекну шири и дубљи увид у проблеме развоја сложених софтверских система уз обезбеђење високог нивоа квалитета пројектованог и имплементираног софтверског система. Такође, циљ је и да … Опширније
Структура и морфологија језика. Структура израза. Речи и њихов смисао. Одређивање смисла помоћу речника. Одређивање смисла без надзора. Семантичка сличност. Марковљеви модели граматике. Означавање делова говора. Пробабилистичка бесконтекстна граматика. Вероватноћа стринга. Пробабилистичко парсовање. Статистичко уређивање … Опширније
Савремене парадигме пројектовања паралелних система. Процесори са више језгара и мултипроцесори. Интерконекционе мреже. Могућности скалирања и композиције. Шпекулативне вишенитне архитектуре. Избор метрике за мерење перформансе. Оцењивање архитектонске идеје и могућих компромиса. Симулација мултипроцесора. Проблем скалирања … Опширније