Grafički dizajn

Pojam i kategorije grafičkog dizajna;Istorija grafičke delatnosti;Savremeni standardi grafičke proizvodnje;Softverska i hardverska infrastruktura grafičkog dizajna i grafičke proizvodnje;Grafički kao participatorni dizajn;Projektovanje grafičkih proizvoda;Tipografija, ilustracija i fotografija kao varijable grafičkog dizajniranja;Procesi štampe;Visoka štampa;Duboka štampa;Ravna štampa;Propusna štampa;Digitalna … Opširnije

Opširnije

Računarska podrška u dizajnu

Teorijska nastava: Upoznavanje sa grafičkim programima koji se primenjuju u procesu dizajniranja. Izrada različitih tipova dokumenata (knjiga, časopisa, novina, plakata, reklamnog materijala, kataloga, brošura itd). Rad sa tekstom i napredna tipografija. Priprema za štampu, separacije … Opširnije

Opširnije

Teorija algoritama, automata i jezika

Cilj i ishod predmetaSticanje opštih i stručnih znanja teorije algoritama, automata i jezika Studenti će usvojiti važne pojmove i znanja teorije algoritama, automata i jezika – o determinističkim i nedeterminističkim konačnim automatima, regularnim izrazima i … Opširnije

Opširnije

Integrisani informacioni sistemi

Cilj i ishod predmetaUpoznati studente sa velikom i značajnom oblašću informatike koju čine integrisani informacioni sistemi, sa terminologijom, tehnologijama, konceptima i osnovnim načelima po kojima ova oblast funkcioniše. Student je pripremljen za jednu ili više … Opširnije

Opširnije

Ilustracija

Cilj i ishod predmetaCilj učenja predmeta je bazično osposobljavanje studenata za rad u oblasti ilustracije. Studenti se osposobljavaju za upotrebu klasičnih i savremenih medija ilustrovanja, a na osnovu praktičnih vežbi, te na osnovu pokazivanja, opisa … Opširnije

Opširnije

Dizajn i informacione tehnologije

Podaci i informacije. Numerički i tekstualni podaci. Formati zapisa slike, audio i video materijala. Skladištenje i organizacija podataka. Obrada numeričkih podataka. Obrada i prezentacija tekstualnih i multimedijalnih podataka. Generativna grafika (2D i 3D- primitive, prikaz … Opširnije

Opširnije

Web dizajn

Primena inženjerskih metodologija u web dizajniranju. Upotreba master strana i CSS za kreiranje konzistentnog korisničkog interfejsa. Ulazne kontrole, navigacione  komponente, informacione komponente i kontejneri. Kreiranje korisničkih kontrola. Pristup i manipulacija podacima. Validacija podataka. Implementacija MVC … Opširnije

Opširnije

Engleski jezik 4

Gramatika (napredni nivo). Priprema za TOEFL test. Literatura na engleskom jeziku. Opšti jezik i jezik struke.  Uloga primenjene umetnosti u novoj  integrisanoj  umetnosti. Biblioteke.  Uticaj  primenjene umetnosti na kvalitet života. Reklamiranje, savremeni tokovi u primenjenoj … Opširnije

Opširnije

Softverske komponente

Cilj i ishod predmetaUpoznavanje sa principima razvoja softvera zasnovanog na komponentama, kao i sa alatima za upravljanje i povezivanje softverskih komponenti, zatim servisno-orijentisanom softverskom arhitekturom i konceptom mikroservisa. Student razume pojam softverske komponente u smislu … Opširnije

Opširnije

Simboličko računanje

Pojmovno određenje simboličkog računanja. Matematička osnova simboličkog računanja. Preslikavanja i relacije, stablo izraza. Simbolički izraz kao struktura podataka. Kanonički zapis izraza i koncept simplifikacije. Pregled softverskih alata za računarsku algebru. Mathematica, Matlab, Symbolic Toolbox. Paradigme simboličkog programiranja. … Opširnije

Opširnije