Geometrijski algoritmi

Cilj i ishod predmetaSticanje znanja iz geometrijskih algoritama (kompjuterske geometrije). Po završetku, student zna da koristi osnovne i složenije geometrijske strukture podataka i algoritme. Razume i zna da rešava geometrijske probleme u vezi sa Računarskom … Opširnije

Opširnije

Kriptografija

Cilj i ishod predmetaSticanje opštih znanja iz kriptografije i kriptoanalize. Po završetku kursa, student ima osnovna znanja iz kriptografije. Studenti poznaju razne klase kriptosistema. Takođe znaju tehnike za formiranje digitalnog potpisa i razmenu ključa.Teorijska nastavaStudenti … Opširnije

Opširnije

Pismo i tipografija

Cilj i ishod predmetaCilj predmeta je osposobljavanje studenata za istraživački i kritički rad u oblasti tipografskog oblikovanja. Studenti se osposobljavaju za pravilan izbor i upotrebu pisama, shodno recentnim tehničkim standardima. Ishod učenja je osposobljenost studenata … Opširnije

Opširnije

Crtanje i slikanje

Cilj i ishod predmetaCilj učenja predmeta je da studenti saznaju načela, postupke i medije crtanja i slikanja, te da se pripreme za usavršavanje u oblastima ilustracije i 3D modelovanja. Studenti razumeju osnovna pravila izvođenja oblikovnih … Opširnije

Opširnije

Računarska grafika

Cilj i ishod predmetaOsnovno razumevanje tehnika rasterizacije, modelovanja i renderovanja u 2D i 3D računarskoj grafici koristeći OpenGL. Na kraju kursa uspešan student će razumeti tehnike rasterizacije, modelovanja i renderovanja u računarskoj grafici i moći … Opširnije

Opširnije

Upravljanje informacijama

Cilj i ishod predmetaOsnovni cilj predmeta je upoznavanje sa savremenim principima upravljanja informacijama, podacima i projektovanjem savremenih informacionih sistema, zasnovanih na objektno orjentisanom pristupu i relacionim bazama podataka. Studenti stiču napredna znanja i veštine vezane … Opširnije

Opširnije

Dizajn enterijera

Teorijska nastava: Enterijer kroz istoriju – stilski enterijer i savremeni dizajn. Osnovni pojmovi i proces projektovanja u svim fazama. Nameštaj kao sastavni deo enterijera. Poznavanje materijala. Iskorišćenost prostora. Projektovanje objekata različitih namena. Javni objekti i … Opširnije

Opširnije

Softversko inženjerstvo

Cilj i ishod predmetaUpoznavanje sa savremenim metodama i principima softverskog inženjerstva, kao i razumevanje i primena najčešće korišćenih metodologija za razvoj softvera. Student razume probleme savremenog razvoja softvera, upoznat je sa različitim metodama rešavanja ovih … Opširnije

Opširnije

Računarska animacija

Teorijska nastava: Uvod. Osnovni pojmovi animacije. Istorija klasične animacije. Predstavljanje vrste animacija. Kompozicija slike. Alati za klasičnu animaciju i alatke u računarskoj animaciji. Vreme i vremenska linija u animaciji. Ekstremi i faze animacije. Karakteri i … Opširnije

Opširnije

Dizajn ambalaže

Pojam ambalaže;Pojam pakovanja;Klasifikacija ambalaže;Papirna ambalaže;Istorija dizajna pakovanja;Odnos forme i funkcije u procesu projektovanja komponenti pakovanja;Grafički dizajn u funkciji dizajna ambalaže;Projektovanje kutija za smeštanje proizvoda;Papirne kutije različitih struktura, oblika i namena;Upotreba odgovarajućih materijala: ambalažne folije, papiri … Opširnije

Opširnije