Cilj i ishod predmeta Uputiti studente u osnove multimedijalnih računarskih sistema, prevashodno kao globalnih multimedijalnih platformi. Predmet Multimedijalni računarski sistemi 1 (uz predmet Dizajn i informacione tehnologije 2) treba da pruži znanja neophodna za realizaciju … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Cilj učenja predmeta je da se studenti uvedu u oblast multimedijalnog dizajna putem analiziranja i praktične primene različitih odnosa slike, pokreta, zvuka, videa i teksta. Studenti razumeju proizvode koji su strukturisani kao … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Cilj predmeta je da studenti ovladaju osnovnim teorijskim i praktičnim znanjima iz oblasti računarstva – u meri koja im omogućava realizaciju optimalnih dizajnerskih rešenja u širokom dijapazonu dizajnerskih aktivnosti. Insistira se … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Studenti se osposobljavaju za upotrebu klasičnih i savremenih medija ilustrovanja u kontekstu digitalne umetnosti. Predmet (kao izborni) daje mogućnost da studenti orijentisani ka ilustraciji steknu širi uvid u savremene tendencije ilustrovanja, … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Cilj učenja predmeta je da se studenti upoznaju sa različitim alatima i postupcima 3D modelovanja, razvijanja UV mreže, teksturisanja, materijalizacije, virtuelne rasvete i renderinga. Studenti se upoznaju se sa fenomenom skulpture i … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Cilj je da studenti nauče ključne odrednice istorije dizajna i upotpune znanje o modernoj umetnosti. Cilj je da saznaju razvojne linije i razumeju ukrštanja i prenošenja tendencija u kontekstu grafičkog i … Opširnije
Cilj i ishod predmeta Cilj je da studenti saznaju osnovna načela, odnosno bazične postupke i medije izrade animacije. Cilj predmeta je osposobljavanje studenata za istraživački rad i usavršavanje u oblasti animirane grafike. Na kraju procesa … Opširnije
Student je upoznat sa problemima moderne bioinformatike i računarskim metodama za njihovo rešavanje. Stekao je uvid u najvažnije algoritme, kao i njihovu implementaciju u vidu alata sa otvorenim izvornim kodom. Teorijska nastava Osnovni principi funkcionisanja … Opširnije
Po završetku kursa, student je ovladao osnovama neuronskih mreža. Sposoban je da identifikuje probleme koji se mogu rešiti ovim pristupom, i može generisati rešenje. Upoznat je sa postojećim primenama neuronskih mreža. Student razlikuje razne vrste … Opširnije
Cilj predmeta Usvajanje teoretskog znanja i praktičnih veština za dizajniranje, kreiranje, pretraživanje i upravljanje bazama podataka. Ishod predmeta Po završetku kursa, student je osposobljen za: primenu različitih modela podataka i tehnika projektovanja baza podataka u … Opširnije