Cilj i ishod predmetaCilj predmeta je osposobljavanje studenata za istraživački i kritički rad u oblasti tipografskog oblikovanja. Studenti se osposobljavaju za pravilan izbor i upotrebu pisama, shodno recentnim tehničkim standardima. Ishod učenja je osposobljenost studenata … Opširnije
Cilj i ishod predmetaCilj učenja predmeta je da studenti saznaju načela, postupke i medije crtanja i slikanja, te da se pripreme za usavršavanje u oblastima ilustracije i 3D modelovanja. Studenti razumeju osnovna pravila izvođenja oblikovnih … Opširnije
Cilj i ishod predmetaOsnovno razumevanje tehnika rasterizacije, modelovanja i renderovanja u 2D i 3D računarskoj grafici koristeći OpenGL. Na kraju kursa uspešan student će razumeti tehnike rasterizacije, modelovanja i renderovanja u računarskoj grafici i moći … Opširnije
Cilj i ishod predmetaCilj predavanja i vežbi je da se steknu osnovna znanja i izuče tehnike za kompresiju podataka bez gubitaka podataka (lossless compression) i sa gubitkom dela podataka (lossy compression). Student poznaje vrste kompresije … Opširnije
Cilj i ishod predmetaUpoznavanje sa tehnologijama rutiranje mrežnog saobraćaja unutar jednog autonomnog sistema i između autonomnih sistema. Upoznavanje sa procesom rutiranja paketa u računarskim mrežama. Poznavanje karakteristika i razlika između protokola za rutiranje. Poznavanje načina … Opširnije
Cilj i ishod predmetaUputiti studente u alternativne, klasične i novije, tehnike analize organizacionog sistema, modelovanja podataka i modelovanja poslovnih procesa. Student je u stanju da za potrebe realnog projektovanja informacionog sistema kritički odabere najadakvatnije tehnike … Opširnije
Cilj i ishod predmetaKoristeći stečena znanja iz predmeta Matematička analiza, studenti se upoznaju sa matematičkom analizom funkcija više promenljivih, osnovnim vrstama integrala funkcija više promenljivih, Furijeovim redovima , osnovama kompleksne analize, kao i Laplasovom i … Opširnije
Ulazni uređaji. Pozicioniranje mete u prostoru. Navigacija i manipulisanje interfejsima. Gestikularni interfejsi. Izlazni uređaji. Grafički ekrani (monitori). Sistemi za zvuk. Haptička povratna sprega. Arhitektura računara za virtuelnu stvarnost. Instrukcijski tokovi prilikom rendera. Arhitektura za grafiku. … Opširnije
Osnovi računarstva u oblaku. Slojevi i tipovi u oblaku. Računarstvo u oblaku u odnosu na servise. Virtuelizacija. Web servisi i SOA. Tokovi servisa i radni tokovi. Web 2.0. Standardi. Otvorena pitanja. Performanse. Bezbednost i privatnost. … Opširnije