Podaci i informacije. Numerički i tekstualni podaci. Formati zapisa slike, audio i video materijala. Skladištenje i organizacija podataka. Obrada numeričkih podataka. Obrada i prezentacija tekstualnih i multimedijalnih podataka. Generativna grafika (2D i 3D- primitive, prikaz … Opširnije
Primena inženjerskih metodologija u web dizajniranju. Upotreba master strana i CSS za kreiranje konzistentnog korisničkog interfejsa. Ulazne kontrole, navigacione komponente, informacione komponente i kontejneri. Kreiranje korisničkih kontrola. Pristup i manipulacija podacima. Validacija podataka. Implementacija MVC … Opširnije
Gramatika (napredni nivo). Priprema za TOEFL test. Literatura na engleskom jeziku. Opšti jezik i jezik struke. Uloga primenjene umetnosti u novoj integrisanoj umetnosti. Biblioteke. Uticaj primenjene umetnosti na kvalitet života. Reklamiranje, savremeni tokovi u primenjenoj … Opširnije
Cilj i ishod predmetaSavladavanje naprednog objektno-orijentisanog programiranja uz korišćenje naprednih dizajn paterna i poštovanje principa softverskog inženjerstva. Upoznavanje sa osnovnim principima modeliranja i specifikacije softvera. Student je sposoban da radi u timu i da razvije … Opširnije
Cilj i ishod predmetaSavladavanje osnovnih kriptografskih algoritama i sigurnosnih protokola koji se koriste u računarskim mrežama i PKI (Public Key Infrastructure) sistema. Po završetku kursa, student ima osnovna znanja o sistemima i tehnologijama zaštite savremenih … Opširnije
Cilj i ishod predmetaRazumevanje principa kvaliteta softvera i njihova primena na realnim softverskim projektima, uključujući etički aspekt softvera, vrednost i cenu softvera, kao i modele kvaliteta i sigurnosti. Student je osposobljen da oceni kvalitet softvera, … Opširnije
Cilj i ishod predmetaSticanje znanja u primeni matematičkog aparata u analizi signala i sistema. Upoznavanje sa softverskim paketima za analizu i projektovanje signala i sistema. Po završetku kursa, student razume osnovne osobine analognih i digitalnih … Opširnije
Pojam generičkog programiranja: parametrizovane strukture podataka i algoritmi. Generičko programiranje na jeziku C++: templejti funkcija, preklapanje (overload) generičkih funkcija, templejti klasa, specijalizacija templejta klasa (delimična i potpuna). Statički polimorfizam: prednosti, nedostaci i kombinovanje sa dinamičkim. … Opširnije
Cilj i ishod predmetaOsposobljavanje studenata na apstraktno mišljenje i sticanje osnovnih znanja iz oblasti teorije grafova. Različiti pogledi na teoriju grafova kao i njihovu primenu. Stečena znanja koriste se u daljem obrazovanju i naučno-istraživačkom radu.Teorijska … Opširnije
Podaci i informacije. Numerički i tekstualni podaci. Formati zapisa slike, audio i video materijala. Skadištenje podataka. Procesorske jedinice. Računarske mreže. Organizacija podataka. Obrada numeričkih podataka. Obrada i prezentacija tekstualnih i multimedijalnih podataka. Internet aplikacije. Elektronsko … Opširnije